Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/527
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧаплінський, Юрій Богданович-
dc.contributor.authorНікульча, Валентин Анатолійович-
dc.date.accessioned2021-09-24T19:13:58Z-
dc.date.available2021-09-24T19:13:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationhttp://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2017/v4/16.pdfuk_UK
dc.identifier.otherУДК 339. 372-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/527-
dc.description.abstractАнотація Актуальність теми дослідження обумовлюється необхідністю визначення дієвих інструментів впливу на купівельну поведінку споживача задля формування конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі. У статті розглянуто місце комплексу маркетингу у забезпеченні впливу на мотивацію споживача, обґрунтовано необхідність використання розширеного комплексу маркетингу. Запропоновано підхід щодо побудови взаємовідносин із споживачами на основі мотиваційної взаємодії в межах елементу комплексу маркетингу «партнерство». Визначено алгоритм побудови та поглиблення взаємовідносин зі споживачами на основі мотиваційної взаємодії, переваги такого підходу для підприємства роздрібної торгівлі. Реалізація мотиваційної взаємодії можлива за рахунок диференційованого впливу на окремі сегменти споживачів, для чого запропонована класифікація та надано характеристики окремим групам споживачів, що дозволяє розробити для кожної із них відповідні інструменти мотивування. Summary The urgency of the topic of the research is determined by the need to identify effective tools for influencing consumers' purchasing behaviour in the order to create competitive advantages of retail enterprises. The article considers the place of marketing complex in providing the effect on the consumer's motivation, justifies the necessity of using the expanded marketing complex. The approach to constructing relationships with consumers based on motivational interaction within the framework of the element of marketing complex "Partnership" is proposed. The algorithm of constructing and deepening of relations with consumers on the basis of motivational interaction, the advantages of such an approach for the enterprise of retail trade is determined. Realization of motivational interaction is possible due to differentiated influence on separate segments of consumers, for which the classification is proposed and the characteristics of individual groups of consumers are given, which allows to develop appropriate motivational tools for each of them.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2017. Вип. IV. (68). C. 139 - 146.uk_UK
dc.subjectроздрібна торгівляuk_UK
dc.subjectretail tradeuk_UK
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UK
dc.subjectmarketing complexuk_UK
dc.subjectпартнерствоuk_UK
dc.subjectpartnershipuk_UK
dc.subjectмотиваційна взаємодіяuk_UK
dc.subjectmotivational interactionuk_UK
dc.subjectкласифікація споживачівuk_UK
dc.subjectconsumer classificationuk_UK
dc.titleМотиваційна взаємодія підприємства роздрібної торгівлі та споживачаuk_UK
dc.title.alternativeMotivational Interaction of Retailer and Consumeruk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мотиваційна взаємодія підприємства роздрібної торгівлі та споживача.pdfОсновний текст219.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.