Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/527
Назва: Мотиваційна взаємодія підприємства роздрібної торгівлі та споживача
Інші назви: Motivational Interaction of Retailer and Consumer
Автори: Чаплінський, Юрій Богданович
Нікульча, Валентин Анатолійович
Теми: роздрібна торгівля
retail trade
комплекс маркетингу
marketing complex
партнерство
partnership
мотиваційна взаємодія
motivational interaction
класифікація споживачів
consumer classification
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2017. Вип. IV. (68). C. 139 - 146.
Бібліографічний опис: http://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2017/v4/16.pdf
Короткий огляд (реферат): Анотація Актуальність теми дослідження обумовлюється необхідністю визначення дієвих інструментів впливу на купівельну поведінку споживача задля формування конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі. У статті розглянуто місце комплексу маркетингу у забезпеченні впливу на мотивацію споживача, обґрунтовано необхідність використання розширеного комплексу маркетингу. Запропоновано підхід щодо побудови взаємовідносин із споживачами на основі мотиваційної взаємодії в межах елементу комплексу маркетингу «партнерство». Визначено алгоритм побудови та поглиблення взаємовідносин зі споживачами на основі мотиваційної взаємодії, переваги такого підходу для підприємства роздрібної торгівлі. Реалізація мотиваційної взаємодії можлива за рахунок диференційованого впливу на окремі сегменти споживачів, для чого запропонована класифікація та надано характеристики окремим групам споживачів, що дозволяє розробити для кожної із них відповідні інструменти мотивування. Summary The urgency of the topic of the research is determined by the need to identify effective tools for influencing consumers' purchasing behaviour in the order to create competitive advantages of retail enterprises. The article considers the place of marketing complex in providing the effect on the consumer's motivation, justifies the necessity of using the expanded marketing complex. The approach to constructing relationships with consumers based on motivational interaction within the framework of the element of marketing complex "Partnership" is proposed. The algorithm of constructing and deepening of relations with consumers on the basis of motivational interaction, the advantages of such an approach for the enterprise of retail trade is determined. Realization of motivational interaction is possible due to differentiated influence on separate segments of consumers, for which the classification is proposed and the characteristics of individual groups of consumers are given, which allows to develop appropriate motivational tools for each of them.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/527
Розташовується у зібраннях:71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мотиваційна взаємодія підприємства роздрібної торгівлі та споживача.pdfОсновний текст219.29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.