Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/526
Title: Маркетингові рішення підприємств роздрібної торгівлі у процесі мотиваційної взаємодії зі споживачами
Other Titles: Marketing Decisions of Retail Enterprises in the Process of Motivative Interaction with Consumers
Authors: Чаплінський, Юрій Богданович
Нікульча, Валентин Анатолійович
Keywords: торгівля
trade
роздрібна торгівля
retail trade
споживач
consumer
мотиваційна взаємодія
motivational interaction
лояльність
loyalty
матриця оцінки результатів мотиваційної взаємодії
matrix of evaluation of results of motivational interaction
Issue Date: 2020
Publisher: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2020. Вип. I-II. (77-78). C. 279 - 289.
Citation: http://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2020/v1_2/24.pdf
Abstract: Анотація Актуальність. Постановка проблеми. В умовах всеохоплюючої економічної кризи, що супроводжується змінами у споживчих настроях та поведінці споживачів, актуальності набуває необхідність забезпечення лояльності. Досягнення лояльності споживачів підприємствами роздрібної торгівлі є ключовим завданням у межах сучасної концепції маркетингу взаємовідносин та побудові стратегії діяльності. Особливого значення набуває побудова відносин у межах мотиваційної взаємодії підприємства роздрібної торгівлі та споживача, результатом якої є формування та підвищення рівня лояльності споживачів з одного боку за рахунок використання релевантного маркетингового інструментарію та визначення напрямів ключових змін у господарській діяльності підприємства з іншого. Мета дослідження. Залучення до придбання послуг та товарів із подальшим формуванням та підвищенням лояльності споживачів обумовило визначення мети дослідження – розробку комплексу маркетингових рішень відповідно до оцінки результатів взаємодії підприємства роздрібної торгівлі та споживача. Методологія. Теоретичну базу склали використані в роботі праці визнаних фахівців у сфері маркетингу, менеджменту, організації торгівлі, економіки та психології. Дослідження проводилося із використанням комплексу наукових методів, зокрема системного підходу – для визначення та аналізу взаємозв’язків між результатами мотиваційної взаємодії та відповідним комплексом маркетингових рішень, матричного методу – для побудови матриці оцінки результатів мотиваційної взаємодії підприємства роздрібної торгівлі та споживача. Результати. Комплекс маркетингових рішень визначається з урахуванням розташування точки, що відображає результат мотивованих змін у межах матриці оцінки результатів мотиваційної взаємодії підприємства роздрібної торгівлі та споживача. Такий підхід дозволяє обґрунтовувати доцільність застосування маркетингових інструментів виходячи із наявної на ринку діяльності підприємства кон’юнктури. Практичне значення. Запропонований підхід щодо обґрунтування та прийняття маркетингових рішень створює для підприємства роздрібної торгівлі можливість забезпечити зростання ринкової вартості за рахунок приваблення та утримання покупців, мотивуючи їх до поглиблення взаємодії. Перспективи подальших досліджень. У подальшому доцільно акцентувати увагу та присвятити дослідження розширенню комплексу маркетингових інструментів впливу на споживача у он-лайн форматі, використовуючи у межах мотиваційної взаємодії омніканальність. Summary In the context of the pervasive economic crisis, accompanied by changes in consumer sentiment and consumer behavior, the need to ensure loyalty becomes relevant. Achieving consumer loyalty by retailers is a key task within the modern concept of relationship marketing and strategy building. Of particular importance is the construction of relations within the motivational interaction of retail and consumer enterprises, which results in the formation and increase of consumer loyalty on the one hand through the use of relevant marketing tools and identify key changes in economic activity on the other. Involvement in the purchase of services and goods with further formation and increase of consumer loyalty led to the definition of the purpose of the study – the development of a set of marketing solutions in accordance with the assessment of the results of interaction between retail and consumer. The theoretical basis was used in the work of recognized experts in the field of marketing, management, trade, economics and psychology. The study was conducted using a set of scientific methods, including a systematic approach – to identify and analyze the relationship between the results of motivational interaction and the corresponding set of marketing decisions, matrix method – to build a matrix for evaluating the results of motivational interaction between retailers and consumers. The set of marketing decisions is determined taking into account the location of the point, which reflects the result of motivated changes within the matrix of evaluation of the results of motivational interaction of the retail enterprise and the consumer. This approach allows you to justify the use of marketing tools based on the market situation of the enterprise. The proposed approach to justify and make marketing decisions creates an opportunity for the retailer to increase market value by attracting and retaining customers, motivating them to deepen cooperation. In the future, it is advisable to focus attention and devote research to expanding the range of marketing tools to influence the consumer in the online format, using within the motivational interaction omnichannel.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/526
Appears in Collections:71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaplinskyi, I-II, 2020.pdfОсновний текст205.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.