71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама Домівка зібрання Перегляд статистики

Logo

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 7 з 7
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012Соціально-економічні суперечності та напрямки розвитку виставково-ярмаркового бізнесу в регіонах УкраїниВдовічена, Ольга Геннадіївна
2013Місце сучасного рекламного ринку в умовах розвитку світових медіаВдовічена, Ольга Геннадіївна
2010Маркетингове планування організації участі підприємств у виставково-ярмаркових заходах, як умова підвищення їх прибутковостіВдовічена, Ольга Геннадіївна
2010Особливості розвитку та функціонування сучасного виставкового бізнесу, як елемент маркетингових комунікаційВдовічена, Ольга Геннадіївна; Лошенюк, Ірина Романівна
2017Клієнтоорієнтований комплекс маркетингу підприємства роздрібної торгівліЧаплінський, Юрій Богданович; Нікульча, Валентин Анатолійович
2017Мотиваційна взаємодія підприємства роздрібної торгівлі та споживачаЧаплінський, Юрій Богданович; Нікульча, Валентин Анатолійович
2020Маркетингові рішення підприємств роздрібної торгівлі у процесі мотиваційної взаємодії зі споживачамиЧаплінський, Юрій Богданович; Нікульча, Валентин Анатолійович
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 7 з 7