71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама Collection home page

Logo

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 7 of 7
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Соціально-економічні суперечності та напрямки розвитку виставково-ярмаркового бізнесу в регіонах УкраїниВдовічена, Ольга Геннадіївна
2013Місце сучасного рекламного ринку в умовах розвитку світових медіаВдовічена, Ольга Геннадіївна
2010Маркетингове планування організації участі підприємств у виставково-ярмаркових заходах, як умова підвищення їх прибутковостіВдовічена, Ольга Геннадіївна
2010Особливості розвитку та функціонування сучасного виставкового бізнесу, як елемент маркетингових комунікаційВдовічена, Ольга Геннадіївна; Лошенюк, Ірина Романівна
2017Клієнтоорієнтований комплекс маркетингу підприємства роздрібної торгівліЧаплінський, Юрій Богданович; Нікульча, Валентин Анатолійович
2017Мотиваційна взаємодія підприємства роздрібної торгівлі та споживачаЧаплінський, Юрій Богданович; Нікульча, Валентин Анатолійович
2020Маркетингові рішення підприємств роздрібної торгівлі у процесі мотиваційної взаємодії зі споживачамиЧаплінський, Юрій Богданович; Нікульча, Валентин Анатолійович
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 7 of 7