Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/524
Название: Механізм формування системи лояльності споживачів до туристичного підприємства
Другие названия: Mechanism of Forming the Loyalty System of Consumers to the Tourist Enterprise
Авторы: Чаплінський, Юрій Богданович
Нікульча, Валентин Анатолійович
Ключевые слова: лояльність
loyalty
система лояльності
loyalty system
туристичне підприємство
tourist enterprise
бази даних
databases
програма лояльності
loyalty program
Дата публикации: 2019
Издатель: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2019. Вип. I. (73). C. 122 - 130
Библиографическое описание: http://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2019/v1/13.pdf
Аннотация: Анотація У статті представлено систему лояльності споживача туристичного продукту як механізм, що складається з п’яти взаємопов’язаних блоків: інтеграція у структуру управління маркетингом туристичного підприємства; цілі забезпечення лояльності; формування та управління базами даних; вибір механізму створення лояльності та оцінка ефективності програми лояльності; фінансове забезпечення реалізації програми. Визначено, що: основними способами інтеграції програми лояльності в організаційну структуру туристичного підприємства є створення незалежного підрозділу для реалізації програми лояльності або повна передача повноважень незалежному агентству; двома найважливішими блоками цілей програми лояльності є утримання споживачів та стимулювання повторної покупки; формування та управління базами даних відіграє суттєве значення для підвищення ефективності функціонування туристичного підприємства загалом; програма лояльності повинна пропонувати споживачам привілеї, безпосередньо пов’язані з основними послугами, що надаються туристичними підприємствами; необхідно забезпечити відповідне фінансування програм лояльності, оскільки їх доцільно розглядати не як витрати, а швидше, як інвестиції в маркетингові інструменти. Summary The article presents the consumer loyalty system of the tourist product as a mechanism consisting of five interconnected blocks: integration into the marketing management structure of the tourist enterprise; goals of loyalty; formation and management of databases; choosing a loyalty mechanism and assessing the effectiveness of the loyalty program; financial support for the implementation of the program. It is determined that: the main ways of integrating the loyalty program into the organizational structure of the tourist enterprise is to create an independent unit for the implementation of the loyalty program or complete transfer of authority to an independent agency; The two most important blocs of loyalty program goals are consumer retention and re-buying incentives; the formation and management of databases is essential for improving the efficiency of the tourism enterprise in general; loyalty program should offer consumers privileges that are directly related to the main services provided by tourism enterprises; it is necessary to ensure appropriate funding of loyalty programs, as they should be considered not as expenses, but rather as investments in marketing tools.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/524
Располагается в коллекциях:06.81.55 Збут продукції, маркетинг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Формування системи лояльності.pdfОсновний текст179.43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.