Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-7 зі 7 (час пошуку: 0.003 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Маркетингові інновації в умовах глобальної кризи викликаної пандемією коронавірусуВдовічена, Ольга Геннадіївна; Семенда, Ольга Володимирівна; Кохан, Маріанна Остапівна
2022Цифровізація антикризового менеджменту підприємства в умовах війниВдовічена, Ольга Геннадіївна; Сойма, Світлана Юріївна; Білоусько, Таміла Юріївна
2022Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особливості та перспективи впровадження в УкраїніВдовічена, Ольга Геннадіївна; Дюгованець, Олеся Михайлівна; Чернова, Ірина Вікторівна
2021Ризик-орієнтовний менеджмент корпоративних підприємств у сучасних умовахВдовічена, Ольга Геннадіївна; Насікан, Ніна Іванівна; Гринчук, Юлія Сергіївна
2022Digital-маркетинг як інструмент антикризового розвитку суб’єктів господарюванняВдовічена, Ольга Геннадіївна; Мітяєва, Тетяна Леонідівна; Корюгін, Андрій Валерійович
2023Інтернет маркетинг як засіб просування брендуВдовічена, Ольга Геннадіївна; Гой, Василь Васильович; Харів, Владислав Вікторович
2023Стратегії ведення ділових переговорів в українському бізнес-середовищіВдовічена, Ольга Геннадіївна; Лисиця, Надія Михайлівна; Ястремська, Олеся Олександрівна