Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 27 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Ризик-орієнтовний менеджмент корпоративних підприємств у сучасних умовахВдовічена, Ольга Геннадіївна; Насікан, Ніна Іванівна; Гринчук, Юлія Сергіївна
2022Digital-маркетинг як інструмент антикризового розвитку суб’єктів господарюванняВдовічена, Ольга Геннадіївна; Мітяєва, Тетяна Леонідівна; Корюгін, Андрій Валерійович
2023Developing and implementing digital marketing strategies of the future: toward improving product quality and competitivenessLosheniuk, Oksana; Martynenko, Maryna; Demchenko, Hanna; Osypenko, Nataliia
2023Information Marketing: the Essence, Characteristics, and Trends of DevelopmentVdovichena, Olha; Sanakuiev, Mykola; Mуkhalchenko, Hanna; Semenda, Olha
2022Actively-Adapting Influence on the External Environment as an Increasing Factor of the Enterprise's Competitive StatusChychun, Valentyna; Polianko, Halyna; Maksymiuk, Nataliya
2020Особливості управління брендинговими підприємствами в умовах євроінтеграціїЧичун, Валентина Андріївна
2023Communication Management for the Successful Promotion of Goods and Services in Conditions of Instability: Attempts at Scientific ReflectionVdovichen, Anatolii; Vdovichena, Olha; Chychun, Valentyna; Zelich, Viktoria; Saienko, Volodymyr
2022Український бізнес в період війни: стан, проблеми та перспективиУрсакій, Юлія Анатоліївна; Пенюк, Валерія Олександрівна
2023-06Аудиторська діяльність в умовах воєнного стану: проблеми. виклики. шляхи вірішенняМустеца, Ірина Василівна
2023Інтернет маркетинг як засіб просування брендуВдовічена, Ольга Геннадіївна; Гой, Василь Васильович; Харів, Владислав Вікторович