Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/503
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вдовічен, Анатолій Анатолійович | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-23T10:38:35Z | - |
dc.date.available | 2021-09-23T10:38:35Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.other | УДК 336.276 : 338.27 | - |
dc.identifier.uri | http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/503 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано низку наукових публікацій, що присвячені проблемам управління державним боргом. Сьогодні важко знайти державу, яка була б спроможна обійтися без запозичень. Використання державою позик зумовлено нестачею власних фінансових ресурсів, необхідних для фінансування державного бюджету. За умови ефективного використання залучені кошти можуть стати позитивним чинником економічного зростання, але в іншому випадку збільшення заборгованості призводить до фінансової кризи, порушення макроекономічної стабільності та поглиблення макроекономічних дисбалансів. Проблема управління державним боргом є однією з найгостріших проблем державного управління в Україні, яка потребує глибокого розуміння, незалежного аналізу, прогнозу та формування оптимальних шляхів її вирішення. А тому метою даної статті є дослідження процесу управління державним боргом за гіпотетичними сценаріями сталого розвитку економіки України в рамках угоди VRI. Надмірне боргове навантаження, висхідна динаміка боргових показників до 2019 року, неефективна політика реструктуризації державного боргу у 2015 році, що створила потенціал загострення фінансових та економічних проблем у майбутньому, суттєві недоліки у сьогоднішній політиці залучення позикових коштів і практиці їх використання – саме ці питання повинні бути в центрі уваги органів державної влади, наукового і експертного середовища. Без вирішення цих проблем та запровадження оптимальної системи управління державним боргом та залучення інвестиційних, а не боргових ресурсів, Україна не зможе позбавитися перманентних ризиків фінансової дестабілізації, а отже реалізувати ефективну стратегію стійкого економічного розвитку. The article analyzes a number of scientific publications devoted to the problems of public debt management. Today it is difficult to find a state that would be able to do without borrowing. The use of state loans is due to the lack of own financial resources necessary to finance the state budget. Under the conditions of effective use, attracted funds can be a positive factor in economic growth, but in the other hand, an increase in indebtedness leads to a financial crisis, a violation of macroeconomic stability and deepening of macroeconomic imbalances. The problem of public debt management is one of the most acute problems of public administration in Ukraine, which needs a deep understanding, independent analysis, forecast and the formation of optimal ways of its solution. Therefore, the purpose of this article is to study the process of managing public debt under hypothetical scenarios of sustainable development of the Ukrainian economy within the framework of the VRI agreement. Due to the excessive debt burden, the upward trend in debt ratios by 2019, the ineffective policy of restructuring public debt in 2015, which has created the potential for exacerbation of financial and economic problems in the future, there are significant shortcomings in today's borrowing policy and the practice of using them - these issues should be in the center of attention of state authorities, scientific and expert environment. Without solving these problems and introducing an optimal public debt management system and attracting investment rather than debt resources, Ukraine will not be able to eliminate the permanent risks of financial destabilization and, therefore, implement an effective strategy for sustainable economic development. В статье проанализирован ряд научных публикаций, посвященных проблемам управления государственным долгом. Сегодня трудно найти государство, которое было бы в состоянии обходиться без заимствований. Использование государством займов обусловлено недостатком собственных финансовых ресурсов, необходимых для финансирования государственного бюджета. При условии эффективного использования привлеченные средства могут стать положительным фактором экономического роста, но в противном случае увеличение задолженности приводит к финансовому кризису, нарушения макроэкономической стабильности и углубление макроэкономических дисбалансов. Проблема управления государственным долгом является одной из самых острых проблем государственного управления в Украине, которая требует глубокого понимания, независимого анализа, прогноза и формирования оптимальных путей ее решения. Поэтому целью данной статьи является исследование процесса управления государственным долгом за гипотетическими сценариями устойчивого развития экономики Украины в рамках соглашения VRI. Чрезмерная долговая нагрузка, восходящая динамика долговых показателей до 2019 года, неэффективная политика реструктуризации государственного долга в 2015 году, что создала потенциал обострения финансовых и экономических проблем в будущем, существенные недостатки в сегодняшней политике привлечения заемных средств и практике их использования – именно эти вопросы должны быть в центре внимания органов государственной власти, научной и экспертной среды. Без решения этих проблем и внедрения оптимальной системы управления государственным долгом и привлечения инвестиционных, а не долговых ресурсов, Украина не сможет избавиться от перманентных рисков финансовой дестабилизации, а значит реализовать эффективную стратегию устойчивого экономического развития. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2018. – Вип. IV (72). Економічні науки. – С. 6 – 19. – 121 с. | uk_UK |
dc.subject | дисбаланс | uk_UK |
dc.subject | imbalance | uk_UK |
dc.subject | дисбаланс | uk_UK |
dc.subject | макроекономічні диспропорції | uk_UK |
dc.subject | macroeconomic imbalances | uk_UK |
dc.subject | макроэкономические диспропорции | uk_UK |
dc.subject | державний борг | uk_UK |
dc.subject | public debt | uk_UK |
dc.subject | государственный долг | uk_UK |
dc.subject | управління державним боргом | uk_UK |
dc.subject | public debt management | uk_UK |
dc.subject | управление государственным долгом | uk_UK |
dc.subject | реструктуризація державного боргу | uk_UK |
dc.subject | public debt restructuring | uk_UK |
dc.subject | реструктуризация государственного долга | uk_UK |
dc.subject | внутрішній державний борг | uk_UK |
dc.subject | internal state debt | uk_UK |
dc.subject | внутренний государственный долг | uk_UK |
dc.subject | зовнішній державний борг | uk_UK |
dc.subject | external public debt | uk_UK |
dc.subject | внешний государственный долг | uk_UK |
dc.subject | боргова політика | uk_UK |
dc.subject | debt policy | uk_UK |
dc.subject | долговая политика | uk_UK |
dc.subject | дефіцит бюджету | uk_UK |
dc.subject | budget deficit | uk_UK |
dc.subject | дефицит бюджета | uk_UK |
dc.subject | ВВП | uk_UK |
dc.subject | GDP | uk_UK |
dc.subject | ВВП | uk_UK |
dc.title | Управління державним боргом за гіпотетичними сценаріями сталого розвитку економіки України в рамках угоди VRI | uk_UK |
dc.title.alternative | State Debt Management by the Hypothetic Scenarias of Sustainable Development of the Economy of Ukraine Under the Terms of the VRI Agreement | uk_UK |
dc.title.alternative | Управление государственным долгом при гипотетическом сценарии устойчивого развития экономики Украины в рамках соглашения VRI | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | 06.73.15 Державні фінанси. Податки |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.