Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/417
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГільдебрант, Катерина Йосипівна-
dc.date.accessioned2021-09-16T12:46:08Z-
dc.date.available2021-09-16T12:46:08Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.otherУДК 811.111 (075.8)-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/417-
dc.description.abstractНавчальний посібник “English for Tourism. Part II” призначений для студентів старших курсів, які вивчають спеціальності «Туризм», «Менеджмент туристичної індустрії» та «Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу» і спрямований на ґрунтовне вивчення англійської мови професійного спрямування та ділової англійської мови у вказаних сферах. Метою посібника є послідовне засвоєння фахової лексики та термінології, розвиток комунікативних навичок у сфері професійного спілкування та ділової англійської мови, набуття вмінь роботи з фаховою літературою, розвиток навичок написання ділових листів та повідомлень. Даний посібник є складовою частиною навчально-методичного комплексу дисциплін «Іноземна мова професійного спрямування» та «Ділова іноземна мова» і містить 17 уроків, які охоплюють широке коло тем фахового спілкування сфери туризму та готельно-ресторанного бізнесу, а також основні моменти ділової англійської мови (ділове листування, проведення презентацій, ведення ділових переговорів, підписання контрактів, складання бізнес-планів тощо). Структура уроків навчального посібника уніфікована. Кожний урок складається з тексту, який супроводжується тематичним словником; післятекстових завдань фонетичного, лексичного й комунікативного характеру; вправ спрямованих на розвиток навичок читання неадаптованих текстів; підтем з ділової англійської мови, націлених на формування іншомовної комунікативної компетенції у сфері ділового спілкування. The textbook “English for Tourism. Part II ”is designed for senior students majoring in “Tourism ”,“ Management of Tourism Industry ”and “Management of Hotel, Resort and Tourism Service”. It is aimed at a thorough study of English for Specific Purposes and Business English in these spheres. The purpose of the textbook is to consistently master professional vocabulary and terminology, to develop communicative skills in the field of professional communication and business English, to acquire reading professional literature skills, to improve business writing skills. This manual is part of the educational and methodological complex of disciplines "English for Specific Purposes" and "Business English" and contains 17 lessons, which cover a wide range of topics for professional communication in tourism and hospitality business, as well as Business English themes (business correspondence, presentations, conducting negotiations, signing contracts, drawing up business plans, etc.). The structure of the textbook lessons is unified. Each lesson consists of a text accompanied by a thematic dictionary; phonetic, lexical and communicative tasks; exercises aimed at developing reading unadapted texts skills; Business English subtopics aimed at the foreign language communicative competence in the field of business communication.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2013. 305 с.uk_UK
dc.subjectadventure tourism and recreationuk_UK
dc.subjectсектор пригодницького туризмуuk_UK
dc.subjectfood and beverages tourism sectoruk_UK
dc.subjectсектор харчуванняuk_UK
dc.subjecttourism servicesuk_UK
dc.subjectсектор туристичних послугuk_UK
dc.subjecttourism information centeruk_UK
dc.subjectтуристично-інформаційний секторuk_UK
dc.subjectthe transportation tourism sectoruk_UK
dc.subjectсектор перевезеньuk_UK
dc.subjectcruise shipsuk_UK
dc.subjectкруїзні лайнериuk_UK
dc.subjecttravel tradeuk_UK
dc.subjectсектор туристичного продажуuk_UK
dc.subjecta travel agentuk_UK
dc.subjectтурагентuk_UK
dc.subjecta tour operatoruk_UK
dc.subjectтуроператорuk_UK
dc.subjectpromotion and marketing in tourismuk_UK
dc.subjectпросування та маркетинг у туризміuk_UK
dc.subjecthospitality marketinguk_UK
dc.subjectмаркетинг у готельно-ресторанному бізнесіuk_UK
dc.subjecttourism in Ukraineuk_UK
dc.subjectукраїнський туризмuk_UK
dc.subjectUkrainian resortsuk_UK
dc.subjectкурорти Україниuk_UK
dc.subjectinternational tourismuk_UK
dc.subjectміжнародний туризмuk_UK
dc.subjectworld destinationsuk_UK
dc.subjectсвітові дестинаціїuk_UK
dc.titleАнглійська мова для сфери туризму. Частина ІІuk_UK
dc.title.alternativeEnglish for Tourism. Part IIuk_UK
dc.typeBookuk_UK
Appears in Collections:16 Мовознавство (підручники/посібники)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гільдебрант_English_for_Tourism_partIІ.pdfНавчальний посібник9.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.