Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/417
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГільдебрант, Катерина Йосипівна / Hildebrant, Kateryna-
dc.date.accessioned2021-09-16T12:46:08Z-
dc.date.available2021-09-16T12:46:08Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.otherУДК 811.111 (075.8)-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/417-
dc.description.abstractНавчальний посібник “English for Tourism. Part II” призначений для студентів старших курсів, які вивчають спеціальності «Туризм», «Менеджмент туристичної індустрії» та «Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу» і спрямований на ґрунтовне вивчення англійської мови професійного спрямування та ділової англійської мови у вказаних сферах. Метою посібника є послідовне засвоєння фахової лексики та термінології, розвиток комунікативних навичок у сфері професійного спілкування та ділової англійської мови, набуття вмінь роботи з фаховою літературою, розвиток навичок написання ділових листів та повідомлень. Даний посібник є складовою частиною навчально-методичного комплексу дисциплін «Іноземна мова професійного спрямування» та «Ділова іноземна мова» і містить 17 уроків, які охоплюють широке коло тем фахового спілкування сфери туризму та готельно-ресторанного бізнесу, а також основні моменти ділової англійської мови (ділове листування, проведення презентацій, ведення ділових переговорів, підписання контрактів, складання бізнес-планів тощо). Структура уроків навчального посібника уніфікована. Кожний урок складається з тексту, який супроводжується тематичним словником; післятекстових завдань фонетичного, лексичного й комунікативного характеру; вправ спрямованих на розвиток навичок читання неадаптованих текстів; підтем з ділової англійської мови, націлених на формування іншомовної комунікативної компетенції у сфері ділового спілкування. The textbook “English for Tourism. Part II ”is designed for senior students majoring in “Tourism ”,“ Management of Tourism Industry ”and “Management of Hotel, Resort and Tourism Service”. It is aimed at a thorough study of English for Specific Purposes and Business English in these spheres. The purpose of the textbook is to consistently master professional vocabulary and terminology, to develop communicative skills in the field of professional communication and business English, to acquire reading professional literature skills, to improve business writing skills. This manual is part of the educational and methodological complex of disciplines "English for Specific Purposes" and "Business English" and contains 17 lessons, which cover a wide range of topics for professional communication in tourism and hospitality business, as well as Business English themes (business correspondence, presentations, conducting negotiations, signing contracts, drawing up business plans, etc.). The structure of the textbook lessons is unified. Each lesson consists of a text accompanied by a thematic dictionary; phonetic, lexical and communicative tasks; exercises aimed at developing reading unadapted texts skills; Business English subtopics aimed at the foreign language communicative competence in the field of business communication.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2013. 305 с.uk_UK
dc.subjectadventure tourism and recreationen
dc.subjectсектор пригодницького туризмуuk_UK
dc.subjectfood and beverages tourism sectoren
dc.subjectсектор харчуванняuk_UK
dc.subjecttourism servicesen
dc.subjectсектор туристичних послугuk_UK
dc.subjecttourism information centeren
dc.subjectтуристично-інформаційний секторuk_UK
dc.subjectthe transportation tourism sectoren
dc.subjectсектор перевезеньuk_UK
dc.subjectcruise shipsen
dc.subjectкруїзні лайнериuk_UK
dc.subjecttravel tradeen
dc.subjectсектор туристичного продажуuk_UK
dc.subjecta travel agenten
dc.subjectтурагентuk_UK
dc.subjecta tour operatoren
dc.subjectтуроператорuk_UK
dc.subjectpromotion and marketing in tourismen
dc.subjectпросування та маркетинг у туризміuk_UK
dc.subjecthospitality marketingen
dc.subjectмаркетинг у готельно-ресторанному бізнесіuk_UK
dc.subjecttourism in Ukraineen
dc.subjectукраїнський туризмuk_UK
dc.subjectUkrainian resortsen
dc.subjectкурорти Україниuk_UK
dc.subjectinternational tourismen
dc.subjectміжнародний туризмuk_UK
dc.subjectworld destinationsen
dc.subjectсвітові дестинаціїuk_UK
dc.titleАнглійська мова для сфери туризму. Частина ІІuk_UK
dc.title.alternativeEnglish for Tourism. Part IIen
dc.typeBookuk_UK
Располагается в коллекциях:16 Мовознавство (підручники/посібники)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гільдебрант_English_for_Tourism_partIІ.pdfНавчальний посібник9.21 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.