Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/417
Назва: Англійська мова для сфери туризму. Частина ІІ
Інші назви: English for Tourism. Part II
Автори: Гільдебрант, Катерина Йосипівна
Теми: adventure tourism and recreation
сектор пригодницького туризму
food and beverages tourism sector
сектор харчування
tourism services
сектор туристичних послуг
tourism information center
туристично-інформаційний сектор
the transportation tourism sector
сектор перевезень
cruise ships
круїзні лайнери
travel trade
сектор туристичного продажу
a travel agent
турагент
a tour operator
туроператор
promotion and marketing in tourism
просування та маркетинг у туризмі
hospitality marketing
маркетинг у готельно-ресторанному бізнесі
tourism in Ukraine
український туризм
Ukrainian resorts
курорти України
international tourism
міжнародний туризм
world destinations
світові дестинації
Дата публікації: 2013
Видавництво: Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2013. 305 с.
Короткий огляд (реферат): Навчальний посібник “English for Tourism. Part II” призначений для студентів старших курсів, які вивчають спеціальності «Туризм», «Менеджмент туристичної індустрії» та «Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу» і спрямований на ґрунтовне вивчення англійської мови професійного спрямування та ділової англійської мови у вказаних сферах. Метою посібника є послідовне засвоєння фахової лексики та термінології, розвиток комунікативних навичок у сфері професійного спілкування та ділової англійської мови, набуття вмінь роботи з фаховою літературою, розвиток навичок написання ділових листів та повідомлень. Даний посібник є складовою частиною навчально-методичного комплексу дисциплін «Іноземна мова професійного спрямування» та «Ділова іноземна мова» і містить 17 уроків, які охоплюють широке коло тем фахового спілкування сфери туризму та готельно-ресторанного бізнесу, а також основні моменти ділової англійської мови (ділове листування, проведення презентацій, ведення ділових переговорів, підписання контрактів, складання бізнес-планів тощо). Структура уроків навчального посібника уніфікована. Кожний урок складається з тексту, який супроводжується тематичним словником; післятекстових завдань фонетичного, лексичного й комунікативного характеру; вправ спрямованих на розвиток навичок читання неадаптованих текстів; підтем з ділової англійської мови, націлених на формування іншомовної комунікативної компетенції у сфері ділового спілкування. The textbook “English for Tourism. Part II ”is designed for senior students majoring in “Tourism ”,“ Management of Tourism Industry ”and “Management of Hotel, Resort and Tourism Service”. It is aimed at a thorough study of English for Specific Purposes and Business English in these spheres. The purpose of the textbook is to consistently master professional vocabulary and terminology, to develop communicative skills in the field of professional communication and business English, to acquire reading professional literature skills, to improve business writing skills. This manual is part of the educational and methodological complex of disciplines "English for Specific Purposes" and "Business English" and contains 17 lessons, which cover a wide range of topics for professional communication in tourism and hospitality business, as well as Business English themes (business correspondence, presentations, conducting negotiations, signing contracts, drawing up business plans, etc.). The structure of the textbook lessons is unified. Each lesson consists of a text accompanied by a thematic dictionary; phonetic, lexical and communicative tasks; exercises aimed at developing reading unadapted texts skills; Business English subtopics aimed at the foreign language communicative competence in the field of business communication.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/417
Розташовується у зібраннях:16 Мовознавство (підручники/посібники)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гільдебрант_English_for_Tourism_partIІ.pdfНавчальний посібник9.21 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.