Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/396
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУрсакій, Юлія Анатоліївна-
dc.contributor.authorКубіцький, Сергій Олегович-
dc.date.accessioned2021-09-15T08:23:06Z-
dc.date.available2021-09-15T08:23:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherУДК 658.336-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/396-
dc.description.abstractАктуальність. Постановка проблеми. Швидкі та постійні зміни в економічному та соціальному середовищі вимагають швидкого та постійного пристосування до нових ринкових умов. Через це для того, щоб підвищити конкурентоспроможність, краще задоволення потреб клієнтів та виживання в діловому середовищі організації повинні постійно стежити за їхніми бізнес-процесами та впроваджувати нові. При цьому організації повинні використовувати різні поняття, методи та інструменти. Один з найважливіших елементів підтримки виживання є організаційний розвиток та задоволеність клієнтів - це адекватний зв'язок між організаційним управлінням та мотивацією персоналу. Працівники відіграють ключову роль у реалізації загальної стратегія розвитку бізнесу. Ефективність бізнес-процесів, а отже і загальний успіх підприємства впливає на працездатність належним чином мотивованих працівників. Але співробітники мотивовані різними речами і чітке розуміння того, що рухає кожною людиною в колективі, є критичним. Іноді організація немає можливості мотивувати працівників матеріально, а класичні нематеріальні стимули є неактуальними. Саме лідер-керівник покликаний бути тією ключовою ланкою між фінансовою успішністю організації та мотивацією працівників. Мета дослідження. Метою дослідження є визначення ключових нематеріальних мотиваційних компетентностей лідера-керівника, які сприятимуть досягненню цілей компанії. Методологія. Теоретичною основою дослідження є діалектичний метод наукового пізнання та загальнонаукові принципи, положення сучасної концепції управління людськими ресурсами. У дослідженні використано низку загальнонаукових методів дослідження: системний аналіз – для розкриття сутності базових категорій мотивації та лідера-мотиватора; аналіз та синтез – для вивчення існуючих способів мотивування персоналу в компаніях; порівняльного аналізу - при оцінюванні ефективності основних компетентностей лідера-мотиватора. Результати. У статті розглянуто поняття мотивації та лідера-мотиватора. Визначено роль лідера-керівника в колективі, який поєднує функцію лідера-мотиватора. Аналіз способів мотивації персоналу в успішних компаніях, дав змогу виокремити основні підходи мотивації, які можна використати у вітчизняних організаціях. Розглянуто основні складові лідера-керівника, за допомогою яких успішно розвивається організація. Зазначено, що окрім інтелектуального рівня розвитку, лідер-керівник обов’язково має володіти емоційним інтелектом та життєвою енергією. Доведено, що лідер – це особистість, яка наділена не тільки посадовими інструкціями та обов’язками. Успішний лідер – це індивідуум, який володіє внутрішніми якісними компетентностями, та виконує функцію не тільки лідера-керівника, але й лідера-мотиватора. Практичне значення. Запропоновані підходи мотивування персоналу лідером, забезпечать не тільки досягнення цілей організації, фінансової стійкості але й в кризових ситуаціях збереже потужну команду професіоналів. Перспективи подальших досліджень. Вплив мотивації на конкурентоспроможність компанії, підприємства, організації. Rapid and constant changes in the economic and social environment require rapid and constant adaptation to new market conditions. Therefore, in order to increase competitiveness, better meet customer needs and survive in the business environment, organizations must constantly monitor their business processes and implement new ones. At the same time, organizations must use different concepts, methods and tools. One of the most important elements of survival support, organizational development and customer satisfaction is an adequate link between organizational management and staff motivation. Employees play a key role in implementing the overall business development strategy. The efficiency of business processes, and hence the overall success of the enterprise affects the performance of properly motivated employees. But employees are motivated by different things and a clear understanding of what drives each person in the team is critical. Sometimes the organization is not able to motivate employees financially, and the classic intangible incentives are irrelevant. It is the leader-manager who is called to be the key link between the financial success of the organization and the motivation of employees. The article considers the concept of motivation and leader-motivator. The role of the leader-leader in the team, which combines the function of the leader-motivator, is determined. Analysis of ways to motivate staff in successful companies, allowed us to identify the main approaches to motivation that can be used in domestic organizations. The main components of the leader-leader, with the help of which the organization successfully develops, are considered. It is stated that in addition to the intellectual level of development, the leader must have emotional intelligence and vital energy. It is proven that a leader is a person who is endowed not only with job descriptions and responsibilities. A successful leader is an individual who has internal qualitative competencies and performs the function not only of a leader-leader, but also of a leader-motivator. The offered approaches of motivation of the personnel by the leader, will provide not only achievement of the purposes of the organization, financial stability but also in crisis situations will keep a powerful team of professionals.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки, 2020. Вип. І-ІІ. С. 325-338.uk_UK
dc.subjectлідерuk_UK
dc.subjectleaderuk_UK
dc.subjectлідер-мотиваторuk_UK
dc.subjectleader-motivatoruk_UK
dc.subjectкомпетенціяuk_UK
dc.subjectcompetenceuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.subjectmotivationuk_UK
dc.subjectмотивація персоналуuk_UK
dc.subjectpersonnel motivationuk_UK
dc.subjectуправління персоналомuk_UK
dc.subjectpersonnel managementuk_UK
dc.titleРоль лідера в мотивації персоналуuk_UK
dc.title.alternativeThe role of a leader in staff motivationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:06.81.65 Кадри підприємства. Організація праці. Умови праці. Оплата праці. Заробітна плата на підприємстві

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Роль лідера.pdfОсновний текст227.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.