Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/344
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТруфен Чорновол, Алла Олегівна-
dc.date.accessioned2021-09-09T10:53:36Z-
dc.date.available2021-09-09T10:53:36Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherУДК 336.1-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/344-
dc.description.abstractУ статті досліджено та проаналізовано розвиток бюджетної децентралізації в Україні. Здійснивши аналіз, можна стверджувати, що успіх бюджетної децентралізації залежить від громадського контролю та контролю центральних органів за органами місцевого самоврядування. Бюджетна децентралізація не є спасінням від більшості проблем на місцях. У першу чергу, це ефективний інструмент для можливих змін. Чи правильно його використають залежить від того, як швидко громадяни навчаться будувати інституції, приводити до влади ефективних менеджерів та контролювати їх діяльність. Без дотримання цих умов децентралізація може стати черговою фікцією та втраченим шансом для економічного розвитку. Умови формування місцевих бюджетів мають створювати й зберігати заінтересованість органів місцевого самоврядування у збільшенні доходів та ефективному використанні бюджетних коштів. Перше питання, яке має бути вирішено у процесі бюджетної децентралізації, це питання про те, які функції держави (держави у широкому розумінні, як сукупності органів загального державного управління) економічно ефективніше виконувати централізовано, а які – децентралізовано. The article examines and analyzes the development of fiscal decentralization in Ukraine. By analysis, it can be argued that the success of fiscal decentralization depends on public control and control of Central authorities over local authorities. Fiscal decentralization is not a salvation from most of the problems on the ground. First and foremost, it is an efficient tool for possible changes. Use it properly depends on how quickly the citizens will learn to build institutions, to bring to power effective managers and monitor their activities. Without these conditions, decentralization may be another fiction and a lost opportunity for economic development. The conditions of formation of local budgets must create and maintain the interest of local authorities in increasing the revenues and efficient use of budget funds. The first question that needs to be solved in the process of fiscal decentralization is the question of what the functions of the state (the state in the broad sense, as a set of bodies of the General state administration) is cost-effective to perform centrally and which are decentralized.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНауковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2016. Випуск 9. С. 157-161.uk_UK
dc.subjectбюджетна децентралізаціяuk_UK
dc.subjectfiscal decentralizationuk_UK
dc.subjectбюджетuk_UK
dc.subjectbudgetuk_UK
dc.subjectбюджетна системаuk_UK
dc.subjectbudget systemuk_UK
dc.subjectоргани місцевого самоврядуванняuk_UK
dc.subjectlocal governmentsuk_UK
dc.subjectдоходиuk_UK
dc.subjectrevenuesuk_UK
dc.subjectвидаткиuk_UK
dc.subjectexpendituresuk_UK
dc.titleРозвиток бюджетної децентралізації в Україніuk_UK
dc.title.alternativeThe development of fiscal decentralization in Ukraineuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:06.73.15 Державні фінанси. Податки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2016_Розвиток бюджетної децентралізації в Україні.pdf297.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.