Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/340
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena-
dc.contributor.authorСкіцько, Юлія-
dc.date.accessioned2021-09-08T19:29:47Z-
dc.date.available2021-09-08T19:29:47Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationhttp://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2010/v3/NV-2010-V3_28.pdfuk_UK
dc.identifier.otherУДК 658.64:339.372-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/340-
dc.description.abstractУ статті досліджуються проблеми якості обслуговування покупців у магазинах, основні елементи організації торгово-технологічного процесу, а також виявлено можливості покращення якості торговельного обслуговування покупців в Україні.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2010. № 3 (39). с. 176-180uk_UK
dc.subjectякість торговельного обслуговуванняuk_UK
dc.subjectсистема обслуговуванняuk_UK
dc.subjectбазовий рівень обслуговування покупцяuk_UK
dc.titleПроблеми і шляхи покращення якості обслуговування покупців у магазинах в Україніuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Располагается в коллекциях:71.31.13 Технологія процесу продажу товарів і обслуговування покупців

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NV-2010-V3_28.pdf119.98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.