Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/340
Назва: Проблеми і шляхи покращення якості обслуговування покупців у магазинах в Україні
Інші назви: Проблемы и пути улучшения качества обслуживания покупателей в магазинах в Украине
Автори: Бозуленко, Олена Ярославівна
Скіцько, Юлія
Теми: якість торговельного обслуговування
качество торгового обслуживания
система обслуговування
система обслуживания
базовий рывень обслуговування покупця
базовый уровень обслуживания покупателя
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2010. № 3 (39). с. 176-180
Бібліографічний опис: http://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2010/v3/NV-2010-V3_28.pdf
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються проблеми якості обслуговування покупців у магазинах, основні елементи організації торгово-технологічного процесу, а також виявлено можливості покращення якості торговельного обслуговування покупців в Україні. В статье исследуются проблемы качества обслуживания покупателей в магазинах, основные элементы организации торгово-технологыческого процеса, а также выявлены возможности улучшения качества торгового обслуживания покупателей в Украине.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/340
Розташовується у зібраннях:71.31.13 Технологія процесу продажу товарів і обслуговування покупців

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NV-2010-V3_28.pdf119.98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.