Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/340
Title: Проблеми і шляхи покращення якості обслуговування покупців у магазинах в Україні
Other Titles: Проблемы и пути улучшения качества обслуживания покупателей в магазинах в Украине
Authors: Бозуленко, Олена Ярославівна
Скіцько, Юлія
Keywords: якість торговельного обслуговування
качество торгового обслуживания
система обслуговування
система обслуживания
базовий рывень обслуговування покупця
базовый уровень обслуживания покупателя
Issue Date: 2010
Publisher: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2010. № 3 (39). с. 176-180
Citation: http://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2010/v3/NV-2010-V3_28.pdf
Abstract: У статті досліджуються проблеми якості обслуговування покупців у магазинах, основні елементи організації торгово-технологічного процесу, а також виявлено можливості покращення якості торговельного обслуговування покупців в Україні. В статье исследуются проблемы качества обслуживания покупателей в магазинах, основные элементы организации торгово-технологыческого процеса, а также выявлены возможности улучшения качества торгового обслуживания покупателей в Украине.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/340
Appears in Collections:71.31.13 Технологія процесу продажу товарів і обслуговування покупців

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NV-2010-V3_28.pdf119.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.