Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/324
Название: Creating a Favorable Emotional Climate and Stimulating Learning Motivation with the Help of Warming-up Activities S
Другие названия: Створення сприятливого емоційного клімату і стимулювання мотивації до навчання на етапі введення студентів в іншомовну атмосферу
Авторы: Hildebrant, Kateryna
Moroz, Alina
Ключевые слова: warming-up activities
завдання для розігріву
word games
лексичні ігри
question game
гра-питання
memory box
скарбниця знань
spelling match
змагання з правопису
missing particles
пропущені частини
substitution
заміщення
Дата публикации: 2015
Издатель: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Поєднання інноваційних і традиційних технологій навчання української та іноземних мов як чинник забезпечення дієвості знань» 23 жовтня 2015 року, м. Харків. С. 33 – 36.
Аннотация: The article investigates the warming-up activities that can be used in class on a daily basis and represent an attention-grabbing communicative way to introduce students to the topic, make them involved, intensify their learning activity, revise previously learned difficult vocabulary or grammatical structures. Some of the most interesting warming-ups that can be used for different level students are described: word game, question game, memory box, spelling match, describe the word to a partner, fake words, tests for fellow students, etc. It is stressed that using motivating warming-ups can easily make the students concentrated on the learning task, improves their cognitive and communicative skills, and helps to break the ice at the very beginning which can make them stay involved, busy and occupied till the end of the class. У статті досліджуються завдання для введення студентів в іншомовне середовище, які можна використовувати на заняттях з іноземної мови на щоденній основі та які представляють комунікативний спосіб привернути увагу студентів, допомагають познайомити їх з темою заняття, залучити їх в іншомовне середовище, активізувати навчальну діяльність, повторити раніше засвоєну складну лексику чи граматичні конструкції. Описуються деякі найцікавіші розминки, які можна використати для студентів різного рівня знянь: лексична гра, гра-питання, скарбниця пам’яті, орфографічний матч, пояснення слова партнеру, підробка слів, тести для однокурсників тощо. Підкреслюється, що використання мотивуючих мовних розминок може легко змусити студентів зосередитися на навчальному завданні, покращити їхні когнітивні та комунікативні навички, а також допоможе підтримувати їх зайнятість, уважність та залученість у навчальний процес протягом усього заняття.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/324
Располагается в коллекциях:16.01.45 Викладання мовознавства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Hildebr_moroz.pdfОсновний текст742.47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.