Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3240
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii-
dc.contributor.authorБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena-
dc.date.accessioned2025-12-07T20:55:46Z-
dc.date.available2025-12-07T20:55:46Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationhttp://herald.chite.edu.ua/content/download/archive/2025/v2/9.pdfuk_UK
dc.identifier.otherУДК 339.1-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3240-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано інтеграцію ESG-принципів у маркетингові стратегії компаній у контексті досягнення Цілей сталого розвитку ООН. Розглянуто ролі маркетологів у формуванні екологічно свідомого, соціально відповідального та етично керованого бізнесу. Актуальність теми зумовлена зростаючим впливом брендів на суспільство в умовах глобальних викликів – кліматичних, соціальних та управлінських. The article analyzes the integration of ESG principles into companies’ marketing strategies in the context of achieving the UN Sustainable Development Goals. The roles of marketers in shaping environmentally conscious, socially responsible, and ethically governed businesses are examined. The relevance of the topic is driven by the growing impact of brands on society amid global challenges — environmental, social, and governance-related.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧаплінський Ю. Б. ПРИНЦИПИ ESG ТА ЦІЛІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТ / Ю. Б. Чаплінський, О. Я. Бозуленко // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – 2025. – № 2 (98). – Економічні науки. – С. 142–161. – DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2025-1.97.04.uk_UK
dc.subjectESG-принципиuk_UK
dc.subjectESG principlesuk_UK
dc.subjectекологічний принципuk_UK
dc.subjectenvironmental principlesuk_UK
dc.subjectсоціальний принципuk_UK
dc.subjectsocial principlesuk_UK
dc.subjectкорпоративне управлінняuk_UK
dc.subjectcorporate governanceuk_UK
dc.subjectсталий розвитокuk_UK
dc.subjectsustainable developmentuk_UK
dc.titleПринципи ESG та цілі сталого розвитку: маркетинговий аспектuk_UK
dc.title.alternativeESG Principles and Sustainable Development Goals: a Marketing Aspectuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:71.01.54.05 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bozulenko_pru.pdfосновний текст274.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.