Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3239
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha-
dc.contributor.authorКоролюк, Юрій Григорович / Koroliuk, Yurii-
dc.contributor.authorВдовічен, Анатолій Анатолійович / Vdovichen, Anatolii-
dc.contributor.authorБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena-
dc.contributor.authorУрсакій, Юлія Анатоліївна / Ursakii, Yuliia-
dc.contributor.authorВерстяк, Оксана Миколаївна / Verstiak, Oksana-
dc.contributor.authorПенюк, Валерія Олександрівна / Peniuk, Valeriia-
dc.contributor.authorВдовічен, Данило Анатолійович / Vdovichen, Danylo-
dc.date.accessioned2025-12-05T11:13:57Z-
dc.date.available2025-12-05T11:13:57Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.isbn978-617-8034-68-9-
dc.identifier.otherУДК 005:339.138-052(075)-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3239-
dc.description.abstractУ підручнику розглянуто теоретичні та практичні аспекти управління лояльністю споживачів. Висвітлено сутність і значення лояльності, фактори її формування, сучасні інструменти утримання клієнтів, особливості програм у цифровому середовищі, а також фінансові, комунікаційні та соціальні аспекти. Окрема увага приділяється Big Data, штучному інтелекту, гейміфікації та антикризовим стратегіям. Видання містить завдання, тести й кейси для практичного закріплення знань. Рекомендовано для студентів економічних спеціальностей, викладачів, науковців, маркетологів і менеджерів, які прагнуть поглибити знання та здобути практичні навички в управлінні споживчою лояльністю.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherУПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ СПОЖИВАЧІВ : підручник / О. Г. Вдовічена, Ю. Г. Королюк, А. А. Вдовічен, О. Я. Бозуленко, Ю. А. Урсакій, О. М. Верстяк, В. О. Пенюк, Д. А. Вдовічен ; за ред. А. А. Вдовічена. – Чернівці : Технодрук, 2025. – 624 с.uk_UK
dc.subjectлояльністьuk_UK
dc.subjectloyaltyuk_UK
dc.subjectспоживча поведінкаuk_UK
dc.subjectconsumer behavioruk_UK
dc.subjectпрограма лояльностіuk_UK
dc.subjectloyalty programuk_UK
dc.subjectспоживачuk_UK
dc.subjectconsumeruk_UK
dc.subjectконкуренціяuk_UK
dc.subjectcompetitionuk_UK
dc.subjectпідручникuk_UK
dc.titleУправління лояльністю споживачівuk_UK
dc.title.alternativeCustomer loyalty managementuk_UK
dc.typeBookuk_UK
Розташовується у зібраннях:06.39.41 Теорії менеджменту (підручники / посібники)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Customer loyalty management.pdfосновний текст13.25 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.