Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/321
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГільдебрант, Катерина Йосипівнаuk_UK
dc.date.accessioned2021-09-02T20:02:39Z-
dc.date.available2021-09-02T20:02:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherУДК 303-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/321-
dc.description.abstractУ статті аналізується процес трансформації «суб’єкт - об’єктної» моделі організації традиційного навчання, у якій викладач виступає головним чинником освітнього процесу, у «суб’єкт - суб’єктну» модель, за якої викладач ініціює процес роботи та стимулює перетворення студентів в активних учасників комунікації. Висвітлено методи та підходи до навчання, а також інноваційні технології, які сприяють успішній трансформації організації освітнього процесу. У статті їх умовно поділено на два напрямки: 1) залучення нових педагогічних технологій, які сприятимуть новим формам й методам викладання (навчання у співробітництві, проектний метод, ігрові технології, портфоліо студента, інтерактивні методи, технологія проблемного навчання); 2) застосування інтерактивних комп’ютерно-орієнтованих методів навчання за допомогою нових технічних засобів (застосування електронних підручників та посібників, інтерактивних програм, робота з електронними енциклопедіями та словниками, системами комп’ютерного перекладу і т.д.). The article analyzes the process of the traditional "subject - object" teaching model transformation, in which the teacher is the main factor in the educational process, into the "subject - subject" model, in which the teacher initiates the process and stimulates the alteration of students into active participants of communication. Methods and approaches to teaching, as well as innovative technologies that contribute to the successful transformation of the educational process are highlighted. In the article they are roughly divided into two spheres: 1) involvement of new pedagogical technologies that will promote new forms and methods of teaching (collaborative learning, project method, game technologies, student portfolio, interactive methods, problem-based learning technology); 2) application of interactive computer-based teaching methods with the help of new technical means (use of electronic textbooks and manuals, interactive programs, use of electronic encyclopedias and dictionaries, computer translation systems, etc.).uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherТеорія та практика сучасної науки та освіти. Матеріали наукової конференції. 29-30 листопада 2019 р. Частина ІІ. Дніпро : СПД «Охотнік», 2019. С. 30-32.uk_UK
dc.subjectмодель організації навчанняuk_UK
dc.subjectmodel of tuition organizationen
dc.subject«суб’єкт - об’єктна» модельuk_UK
dc.subject"subject - object" modelen
dc.subject«суб’єкт - суб’єктнa» модельuk_UK
dc.subject"subject - subject" modelen
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UK
dc.subjectinnovative technologiesen
dc.subjectнавчання у співробітництвіuk_UK
dc.subjectcollaborative learningen
dc.subjectінтерактивні комп’ютерно-орієнтовані методи навчанняuk_UK
dc.subjectinteractive computer-based teaching methodsen
dc.titleШляхи та засоби формування «суб’єкт - суб’єктної» іншомовної комунікативної взаємодії на заняттях з іноземної мови професійного спрямуванняuk_UK
dc.title.alternativeWays and Means of "Subject - Subject" Foreign Language Communicative Interaction Formation in Esp Classesen
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:16.31.01 Загальні проблеми прикладного мовознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гільдебрант_ДНУ.pdfОсновний текст2.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.