Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3212
Назва: Управління лояльністю споживачів
Інші назви: Consumer Loyalty Management
Автори: Вдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha
Королюк, Юрій Григорович / Koroliuk, Yurii
Чаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii
Бозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
Урсакій, Юлія Анатоліївна / Ursakii, Yuliia
Верстяк, Оксана Миколаївна / Verstiak, Oksana
Теми: лояльність
loyalty
споживча поведінка
consumer behavior
програма лояльності
loyalty program
споживач
consumer
конкуренція
competition
Дата публікації: лют-2025
Видавництво: УПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ СПОЖИВАЧІВ : навчальний посібник / О. Г. Вдовічена, Ю. Г. Королюк, Ю. Б. Чаплінський, О. Я. Бозуленко, Ю. А. Урсакій, О. М. Верстяк ; за ред. А. А. Вдовічена. – Чернівці : Технодрук, 2025. – 430 с.
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику «Управління лояльністю споживачів» висвітлюються ключові аспекти формування та розвитку взаємовідносин зі споживачами, що є невід’ємною складовою успішної діяльності підприємств. Видання охоплює теоретичні засади лояльності, практичні інструменти для створення програм лояльності, аналіз споживчої поведінки, а також сучасні тенденції у сфері цифрових програм і лідогенерації. Особливу увагу приділено фінансовим аспектам управління лояльністю, комунікаційним стратегіям, специфіці програм для B2B ринку та впровадженню електронних програм лояльності. Посібник доповнено прикладами реальних кейсів, практичними завданнями та методиками оцінки ефективності програм лояльності. Рекомендовано для студентів економічних спеціальностей, викладачів, науковців, маркетологів і менеджерів, які прагнуть поглибити знання та здобути практичні навички в управлінні споживчою лояльністю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3212
ISBN: 978-617-8034-56-6
Розташовується у зібраннях:06.39.41 Теорії менеджменту (підручники / посібники)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Consumer Loyalty Management_manual.pdfосновний текст4.06 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.