Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3212
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha-
dc.contributor.authorКоролюк, Юрій Григорович / Koroliuk, Yurii-
dc.contributor.authorЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii-
dc.contributor.authorБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena-
dc.contributor.authorУрсакій, Юлія Анатоліївна / Ursakii, Yuliia-
dc.contributor.authorВерстяк, Оксана Миколаївна / Verstiak, Oksana-
dc.date.accessioned2025-10-06T11:43:57Z-
dc.date.available2025-10-06T11:43:57Z-
dc.date.issued2025-02-
dc.identifier.isbn978-617-8034-56-6-
dc.identifier.otherУДК 005:339.138-052 (075)-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3212-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику «Управління лояльністю споживачів» висвітлюються ключові аспекти формування та розвитку взаємовідносин зі споживачами, що є невід’ємною складовою успішної діяльності підприємств. Видання охоплює теоретичні засади лояльності, практичні інструменти для створення програм лояльності, аналіз споживчої поведінки, а також сучасні тенденції у сфері цифрових програм і лідогенерації. Особливу увагу приділено фінансовим аспектам управління лояльністю, комунікаційним стратегіям, специфіці програм для B2B ринку та впровадженню електронних програм лояльності. Посібник доповнено прикладами реальних кейсів, практичними завданнями та методиками оцінки ефективності програм лояльності. Рекомендовано для студентів економічних спеціальностей, викладачів, науковців, маркетологів і менеджерів, які прагнуть поглибити знання та здобути практичні навички в управлінні споживчою лояльністю.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherУПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ СПОЖИВАЧІВ : навчальний посібник / О. Г. Вдовічена, Ю. Г. Королюк, Ю. Б. Чаплінський, О. Я. Бозуленко, Ю. А. Урсакій, О. М. Верстяк ; за ред. А. А. Вдовічена. – Чернівці : Технодрук, 2025. – 430 с.uk_UK
dc.subjectлояльністьuk_UK
dc.subjectloyaltyuk_UK
dc.subjectспоживча поведінкаuk_UK
dc.subjectconsumer behavioruk_UK
dc.subjectпрограма лояльностіuk_UK
dc.subjectloyalty programuk_UK
dc.subjectспоживачuk_UK
dc.subjectconsumeruk_UK
dc.subjectконкуренціяuk_UK
dc.subjectcompetitionuk_UK
dc.titleУправління лояльністю споживачівuk_UK
dc.title.alternativeConsumer Loyalty Managementuk_UK
dc.typeBookuk_UK
Располагается в коллекциях:06.39.41 Теорії менеджменту (підручники / посібники)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Consumer Loyalty Management_manual.pdfосновний текст4.06 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.