Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3212
Название: Управління лояльністю споживачів
Другие названия: Consumer Loyalty Management
Авторы: Вдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha
Королюк, Юрій Григорович / Koroliuk, Yurii
Чаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii
Бозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
Урсакій, Юлія Анатоліївна / Ursakii, Yuliia
Верстяк, Оксана Миколаївна / Verstiak, Oksana
Ключевые слова: лояльність
loyalty
споживча поведінка
consumer behavior
програма лояльності
loyalty program
споживач
consumer
конкуренція
competition
Дата публикации: фев-2025
Издатель: УПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ СПОЖИВАЧІВ : навчальний посібник / О. Г. Вдовічена, Ю. Г. Королюк, Ю. Б. Чаплінський, О. Я. Бозуленко, Ю. А. Урсакій, О. М. Верстяк ; за ред. А. А. Вдовічена. – Чернівці : Технодрук, 2025. – 430 с.
Аннотация: У навчальному посібнику «Управління лояльністю споживачів» висвітлюються ключові аспекти формування та розвитку взаємовідносин зі споживачами, що є невід’ємною складовою успішної діяльності підприємств. Видання охоплює теоретичні засади лояльності, практичні інструменти для створення програм лояльності, аналіз споживчої поведінки, а також сучасні тенденції у сфері цифрових програм і лідогенерації. Особливу увагу приділено фінансовим аспектам управління лояльністю, комунікаційним стратегіям, специфіці програм для B2B ринку та впровадженню електронних програм лояльності. Посібник доповнено прикладами реальних кейсів, практичними завданнями та методиками оцінки ефективності програм лояльності. Рекомендовано для студентів економічних спеціальностей, викладачів, науковців, маркетологів і менеджерів, які прагнуть поглибити знання та здобути практичні навички в управлінні споживчою лояльністю.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3212
ISBN: 978-617-8034-56-6
Располагается в коллекциях:06.39.41 Теорії менеджменту (підручники / посібники)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Consumer Loyalty Management_manual.pdfосновний текст4.06 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.