Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/320
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГільдебрант, Катерина Йосипівнаuk_UK
dc.date.accessioned2021-09-02T19:29:02Z-
dc.date.available2021-09-02T19:29:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 372.65.082.2-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/320-
dc.description.abstractУ статті аналізуються прийоми та методи успішного виконання завдання викладачів англійської мови професійного спрямування у короткі терміни навчити студентів функціональної англійської для здійснення ефективної міжособистісної та ділової комунікації в фаховому іншомовному середовищі та сформувати в них уміння застосовувати знання іноземної мови для підвищення свого професійного рівня та досягнення кар’єрних цілей шляхом знайомства з неадаптованими фаховими текстами. Особливо ефективні у вивченні нової лексики й розширенні словникового запасу є мнемотехнічні прийоми, які створюють так звані «розпізнавальні знаки» шляхом утворення штучних асоціацій, полегшують формування стійких зв’язків та збільшують обсяг пам'яті. У статті розглянуто використання методу фонетичних (звукових) асоціацій; прийому полегшення запам’ятовування – римування; методу Цицерона (Метод місць або Метод просторової уяви); прийому транслітерації; відкинення закінчень. Застосування запропонованих мнемонічних прийомів дозволяє ефективно запам'ятовувати та зберігати в пам'яті необхідні лексичні одиниці, зекономити час для засвоєння інформації, в цікавій формі сформувати асоціативні зв’язки, сконцентрувати увагу студентів на важливому матеріалі. The article analyzes some techniques and methods of successful task completion by ESP teachers to teach students functional English for effective interpersonal and business communication in a professional foreign language environment and develop their ability to apply foreign language skills to improve their professional level and achieve career goals in a short time by getting acquainted with unadapted professional texts. Mnemonics is especially effective in learning new vocabulary and expanding it, creating the so-called “identification marks” by forming artificial associations, facilitating the formation of stable connections and increasing memory capacity. The article investigates the application of the phonetic (sound) associations method; facilitating memorization by rhyming; Cicero's method (Place method or Spatial imagination method); transliteration as well as “loss of inflections” techniques. The use of the proposed mnemonic methods allows to effectively memorize and store the necessary lexical items, save time for learning, form associative connections in an interesting way, focus students' attention on important material.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПоєднання інноваційних і традиційних технологій навчання української та іноземних мов як чинник забезпечення дієвості знань : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції. Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ. Харків : ФОП Панов А.М., 2018. С. 42 – 46uk_UK
dc.subjectмнемотехнікаuk_UK
dc.subjectmnemonicsen
dc.subjectприйоми мнемонікиuk_UK
dc.subjectmnemonic methodsen
dc.subjectметод фонетичних (звукових) асоціаційuk_UK
dc.subjectmethod of phonetic (sound) associationsen
dc.subjectримуванняuk_UK
dc.subjectrhymingen
dc.subjectметод Цицеронаuk_UK
dc.subjectCicero's methoden
dc.subjectприйом «втрачання флексій»uk_UK
dc.subject"loss of inflections" techniqueen
dc.subjectприйом транслітераціїuk_UK
dc.subjecttransliteration techniqueen
dc.titleВикористання мнемотехніки та мнемонічних прийомів у викладанні іноземної мови професійного спрямуванняuk_UK
dc.title.alternativeUse of Mnemonics and Its Methods in Teaching a Foreign Language for Specific Purposesen
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:16.01.45 Викладання мовознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hildebrant_khar (1).pdfОсновний текст2.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.