Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/320
Назва: Використання мнемотехніки та мнемонічних прийомів у викладанні іноземної мови професійного спрямування
Інші назви: Use of Mnemonics and Its Methods in Teaching a Foreign Language for Specific Purposes
Автори: Гільдебрант, Катерина Йосипівна
Теми: мнемотехніка
mnemonics
прийоми мнемоніки
mnemonic methods
метод фонетичних (звукових) асоціацій
method of phonetic (sound) associations
римування
rhyming
метод Цицерона
Cicero's method
прийом «втрачання флексій»
"loss of inflections" technique
прийом транслітерації
transliteration technique
Дата публікації: 2018
Видавництво: Поєднання інноваційних і традиційних технологій навчання української та іноземних мов як чинник забезпечення дієвості знань : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції. Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ. Харків : ФОП Панов А.М., 2018. С. 42 – 46
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються прийоми та методи успішного виконання завдання викладачів англійської мови професійного спрямування у короткі терміни навчити студентів функціональної англійської для здійснення ефективної міжособистісної та ділової комунікації в фаховому іншомовному середовищі та сформувати в них уміння застосовувати знання іноземної мови для підвищення свого професійного рівня та досягнення кар’єрних цілей шляхом знайомства з неадаптованими фаховими текстами. Особливо ефективні у вивченні нової лексики й розширенні словникового запасу є мнемотехнічні прийоми, які створюють так звані «розпізнавальні знаки» шляхом утворення штучних асоціацій, полегшують формування стійких зв’язків та збільшують обсяг пам'яті. У статті розглянуто використання методу фонетичних (звукових) асоціацій; прийому полегшення запам’ятовування – римування; методу Цицерона (Метод місць або Метод просторової уяви); прийому транслітерації; відкинення закінчень. Застосування запропонованих мнемонічних прийомів дозволяє ефективно запам'ятовувати та зберігати в пам'яті необхідні лексичні одиниці, зекономити час для засвоєння інформації, в цікавій формі сформувати асоціативні зв’язки, сконцентрувати увагу студентів на важливому матеріалі. The article analyzes some techniques and methods of successful task completion by ESP teachers to teach students functional English for effective interpersonal and business communication in a professional foreign language environment and develop their ability to apply foreign language skills to improve their professional level and achieve career goals in a short time by getting acquainted with unadapted professional texts. Mnemonics is especially effective in learning new vocabulary and expanding it, creating the so-called “identification marks” by forming artificial associations, facilitating the formation of stable connections and increasing memory capacity. The article investigates the application of the phonetic (sound) associations method; facilitating memorization by rhyming; Cicero's method (Place method or Spatial imagination method); transliteration as well as “loss of inflections” techniques. The use of the proposed mnemonic methods allows to effectively memorize and store the necessary lexical items, save time for learning, form associative connections in an interesting way, focus students' attention on important material.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/320
Розташовується у зібраннях:16.01.45 Викладання мовознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hildebrant_khar (1).pdfОсновний текст2.46 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.