Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3181
Назва: Екологічний маркетинг як запорука забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств
Автори: Багрій, Конон Леонідович / Bagrii, Konon
Карвацька, Анжеліка Василівна
Теми: екологічний маркетинг
ринок
аналіз
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2016
Видавництво: Багрій К. Л. ЕКОЛОГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАПОРУКА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ / К. Л. Багрій, А. В. Карвацька // Еколого-економічна система управління підприємством, регіоном, суспільством: обліково-аналітичні аспекти : матеріали Міжнар. наук. інтернет-конф., 24–25 листоп. 2016 р., м. Чернівці / ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2016 – С. 196-198.
Короткий огляд (реферат): Сучасні трансформації, викликані економічною глобалізацією та інтеграцією країни в економіку ЄС, обумовлюють необхідність вітчизняних підприємств швидко і адекватно реагувати на загрози і вимоги світового ринку. Здатність господарюючого суб’єкта своєчасно відгукнутися на зміну ринкової ситуації і готовність до конкурентної боротьби є безперечною умовою ефективності його діяльності. Безумовно, такі процеси полегшують доступ вітчизняних підприємств на зарубіжні ринки товарів і послуг, забезпечують здешевлення іноземної сировини і кредитних ресурсів і т.п. Однак, посилення економічної інтеграції, крім позитивних ефектів, піднімає на поверхню цілий ряд небезпек, однією з яких є невідповідність екологічності вітчизняної продукції, що експортується, світовим стандартам.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3181
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
212 Чернівці5 24-25.11.18.pdfосновний текст67.02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.