Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3181
Название: Екологічний маркетинг як запорука забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств
Авторы: Багрій, Конон Леонідович / Bagrii, Konon
Карвацька, Анжеліка Василівна
Ключевые слова: екологічний маркетинг
ринок
аналіз
конкурентоспроможність
Дата публикации: 2016
Издатель: Багрій К. Л. ЕКОЛОГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАПОРУКА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ / К. Л. Багрій, А. В. Карвацька // Еколого-економічна система управління підприємством, регіоном, суспільством: обліково-аналітичні аспекти : матеріали Міжнар. наук. інтернет-конф., 24–25 листоп. 2016 р., м. Чернівці / ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2016 – С. 196-198.
Аннотация: Сучасні трансформації, викликані економічною глобалізацією та інтеграцією країни в економіку ЄС, обумовлюють необхідність вітчизняних підприємств швидко і адекватно реагувати на загрози і вимоги світового ринку. Здатність господарюючого суб’єкта своєчасно відгукнутися на зміну ринкової ситуації і готовність до конкурентної боротьби є безперечною умовою ефективності його діяльності. Безумовно, такі процеси полегшують доступ вітчизняних підприємств на зарубіжні ринки товарів і послуг, забезпечують здешевлення іноземної сировини і кредитних ресурсів і т.п. Однак, посилення економічної інтеграції, крім позитивних ефектів, піднімає на поверхню цілий ряд небезпек, однією з яких є невідповідність екологічності вітчизняної продукції, що експортується, світовим стандартам.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3181
Располагается в коллекциях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
212 Чернівці5 24-25.11.18.pdfосновний текст67.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.