Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3177
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБагрій, Конон Леонідович / Bagrii, Konon-
dc.date.accessioned2025-09-04T08:37:05Z-
dc.date.available2025-09-04T08:37:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 338.1-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3177-
dc.description.abstractПри проведенні багатьох маркетингових досліджень генеральна сукупність настільки велика, що провести суцільне обстеження практично неможливо і недоцільно. Тому, на практиці застосовують інші види спостережень, зокрема, вибіркові, кожне з яких не є строго випадковим. Однак, вони плануються й організовуються так, щоб було забезпечено максимальне наближення до умов випадкового відбору.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherБагрій К. Л. ОСОБЛИВОСТІ СТАТИСТИЧНОЇ ВИБІРКИ В МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ / К. Л. Багрій // Статистичні методи та інформаційні технології аналізу соціально-економічного розвитку : матеріали ХVІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 24 травня. 2018 р., м. Хмельницький / ХУУП. – Хмельницький : ХУУП, 2018. – С. 65–67.uk_UK
dc.subjectстатистична вибіркаuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectвибіркове спостереженняuk_UK
dc.subjectметодuk_UK
dc.titleОсобливості статистичної вибірки в маркетингових дослідженняхuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
205 Хмельницький 24.05.18.pdfосновний текст1.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.