Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3177
Назва: Особливості статистичної вибірки в маркетингових дослідженнях
Автори: Багрій, Конон Леонідович / Bagrii, Konon
Теми: статистична вибірка
маркетинг
вибіркове спостереження
метод
Дата публікації: 2018
Видавництво: Багрій К. Л. ОСОБЛИВОСТІ СТАТИСТИЧНОЇ ВИБІРКИ В МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ / К. Л. Багрій // Статистичні методи та інформаційні технології аналізу соціально-економічного розвитку : матеріали ХVІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 24 травня. 2018 р., м. Хмельницький / ХУУП. – Хмельницький : ХУУП, 2018. – С. 65–67.
Короткий огляд (реферат): При проведенні багатьох маркетингових досліджень генеральна сукупність настільки велика, що провести суцільне обстеження практично неможливо і недоцільно. Тому, на практиці застосовують інші види спостережень, зокрема, вибіркові, кожне з яких не є строго випадковим. Однак, вони плануються й організовуються так, щоб було забезпечено максимальне наближення до умов випадкового відбору.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3177
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
205 Хмельницький 24.05.18.pdfосновний текст1.68 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.