Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3167
Title: Сталий розвиток як інструмент брендингу
Authors: Бозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
Keywords: сталий розвиток
sustainable development
брендинг
branding
екологічний маркетинг
green marketing
корпоративна соціальна відповідальність
corporate social responsibility
Issue Date: 12-Mar-2025
Publisher: Бозуленко О. СТАЛИЙ РОЗВИТОК ЯК ІНСТРУМЕНТ БРЕНДИНГУ / О. Бозуленко // Бренд-менеджмент: маркетингові технології : тези доп. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 12 берез. 2025 р., м. Київ / відп. ред. О. С. Бондаренко. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2025. – С. 124–126.
Citation: https://ur.knute.edu.ua/items/0e2364e2-4afe-4b30-a794-fc306565643c
Abstract: Розглянуто роль сталого розвитку як стратегічного інструменту брендингу. Показано, що інтеграція екологічних і соціальних принципів у бренд-стратегію підвищує довіру споживачів, зміцнює репутацію компанії та створює довгострокову конкурентну перевагу. Також акцентовано на ризиках грінвошингу та можливостях цифрових технологій у формуванні сталого бренду. The role of sustainable development as a strategic tool of branding is examined. It is shown that the integration of ecological and social principles into brand strategies enhances consumer trust, strengthens corporate reputation, and creates long-term competitive advantages. The risks of greenwashing and the potential of digital technologies in shaping sustainable branding are also highlighted.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3167
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bozulenko_sta.pdfосновний текст387.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.