Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/314
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГільдебрант, Катерина Йосипівна / Hildebrant, Katerynaen
dc.date.accessioned2021-09-01T11:48:45Z-
dc.date.available2021-09-01T11:48:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherУДК 378.147:81’243-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/314-
dc.description.abstractWhen traditional face-to-face communication between teachers and students became impossible, the learning process switched to online and distance learning tools, which considering the need for communicative demand of foreign language teaching methods, produces necessity for particular attention and concern. The article analyzes different distance learning tools and technologies as well as videoconferencing software in order to evaluate their benefits and adaptability to teaching English for Specific Purposes needs. Advantages and drawbacks of synchronous as well as asynchronous means of e-learning and data transmission are analyzed, possible solution for an integrated learning process as a fruitful combination of both methods is corroborated. Коли традиційне спілкування віч-на-віч між викладачами та студентами стало неможливим, процес навчання перейшов на інструменти онлайн та дистанційного навчання, які, враховуючи необхідність комунікативної потреби у методах навчання іноземної мови, викликають особливу увагу та турботу. У статті аналізуються різні інструменти та технології дистанційного навчання, а також програмне забезпечення для відеоконференцій з метою оцінки їх переваг та адаптованості до викладання англійської мови професійного спрямування. Аналізуються переваги та недоліки синхронних, а також асинхронних засобів електронного навчання та передачі даних, аргументується застосування інтегрованого процесу навчання як плідної комбінації обох методів.en
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherТрансформація податкової та обліково-аналітичної систем в контексті сучасних кризових явищ : Матеріали міжнародної науково-практичної онлайн конференції. Чернівці, 2021. С. 366 - 370uk_UK
dc.subjectтехнологічний впливuk_UK
dc.subjecttechnological influenceen
dc.subjectмодель очного / вдосконаленого веб-ресурсами / змішаного/ гібридного / повністю онлайн навчанняuk_UK
dc.subjectface-to-face/ web-enhanced/ blended/ hybrid/ fully online learning modelen
dc.subjectсинхронні / асинхронні інструментиuk_UK
dc.subjectsynchronous/ asynchronous toolsen
dc.subjectпрограмне забезпечення для відео конференційuk_UK
dc.subjectvideoconferencing softwareen
dc.titleTeaching Esp Through Distance Learning Techniquesen
dc.title.alternativeВикладання англійської мови професійного спрямування за допомогою технологій дистанційного навчанняuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Располагается в коллекциях:14.01.87.23 Дистанційне навчання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гільдебрант.pdfОсновний текст516.65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.