Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/314
Назва: Teaching Esp Through Distance Learning Techniques
Інші назви: Викладання англійської мови професійного спрямування за допомогою технологій дистанційного навчання
Автори: Hildebrant, Kateryna
Теми: технологічний вплив
technological influence
модель очного / вдосконаленого веб-ресурсами / змішаного/ гібридного / повністю онлайн навчання
face-to-face/ web-enhanced/ blended/ hybrid/ fully online learning model
синхронні / асинхронні інструменти
synchronous/ asynchronous tools
програмне забезпечення для відео конференцій
videoconferencing software
Дата публікації: 2021
Видавництво: Трансформація податкової та обліково-аналітичної систем в контексті сучасних кризових явищ : Матеріали міжнародної науково-практичної онлайн конференції. Чернівці, 2021. С. 366 - 370
Короткий огляд (реферат): When traditional face-to-face communication between teachers and students became impossible, the learning process switched to online and distance learning tools, which considering the need for communicative demand of foreign language teaching methods, produces necessity for particular attention and concern. The article analyzes different distance learning tools and technologies as well as videoconferencing software in order to evaluate their benefits and adaptability to teaching English for Specific Purposes needs. Advantages and drawbacks of synchronous as well as asynchronous means of e-learning and data transmission are analyzed, possible solution for an integrated learning process as a fruitful combination of both methods is corroborated. Коли традиційне спілкування віч-на-віч між викладачами та студентами стало неможливим, процес навчання перейшов на інструменти онлайн та дистанційного навчання, які, враховуючи необхідність комунікативної потреби у методах навчання іноземної мови, викликають особливу увагу та турботу. У статті аналізуються різні інструменти та технології дистанційного навчання, а також програмне забезпечення для відеоконференцій з метою оцінки їх переваг та адаптованості до викладання англійської мови професійного спрямування. Аналізуються переваги та недоліки синхронних, а також асинхронних засобів електронного навчання та передачі даних, аргументується застосування інтегрованого процесу навчання як плідної комбінації обох методів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/314
Розташовується у зібраннях:14.01.87.23 Дистанційне навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гільдебрант.pdfОсновний текст516.65 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.