Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3149
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБілек, Валентин Валентинович-
dc.date.accessioned2025-07-09T06:36:22Z-
dc.date.available2025-07-09T06:36:22Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3149-
dc.description.abstractЗа сучасних умовах господарювання, під впливом процесів глобалізацій у всіх сферах економіки, невиробнича сфера привертає до себе дедалі більшу увагу. За останні роки готельно-туристична індустрія стала однією з найприбутковіших у світі. Вона позитивно впливає на розвиток суміжних галузей, які безпосередньо беруть участь у створенні готельно-туристичного продукту чи послуги. Збільшення туристичних потоків, зміна попиту на туристичні послуги споживачів сприяє переорієнтації напрямів обслуговування та швидкої адаптації до потреб, що виникають на ринку туристичних послуг. У I розділі розкрито поняття готелю та менеджменту, досліджено проблеми загальних принципів управління підприємством готельного господарства у вітчизняній практиці. У II розділі здійснено організаційно-економічний аналіз діяльності підприємства ТОВ «Готель «Хрещатик», проведено оцінку основних економічних показників та SWOT-аналіз діяльності готельного підприємства. У III розділі здійснено аналіз стану застосування принципів управління ТОВ «Готель «Хрещатик», а також створено пропозиції з удосконаленняуправлінської діяльності та їх економічна ефективність.Under modern business conditions, under the influence of globalization processes in all spheres of the economy, the non-production sphere attracts more and more attention. In recent years, the hotel and tourism industry has become one of the most profitable in the world. It has a positive effect on the development of related industries that are directly involved in the creation of a hotel and tourism product or service. The increase in tourist flows, the change in the demand for tourist services by consumers contributes to the reorientation of service areas and rapid adaptation to the needs arising in the market of tourist services. In Chapter I, the concept of hotel and management is revealed, the problems of general principles of hotel management in domestic practice are investigated. In the II section, an organizational and economic analysis of the activity of the Khreshchatyk Hotel LLC was carried out, an assessment of the main economic indicators and a SWOT analysis of the activity of the hotel enterprise were carried out. In the III section, an analysis of the state of application of the management principles of Hotel Khreshchatyk LLC was carried out, as well as suggestions for improving management activities and their economic efficiency were created.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherБілек В. В. Загальні принципи управління підприємством готельного господарства та їх розвиток в умовах сучасності = General principles of hotel enterprise management and their development in modern conditions : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Готельний і ресторанний менеджмент» / В. В. Білек ; наук. кер. О. А. Хитрова. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2025. – 50 с.uk_UK
dc.subjectготельне підприємствоuk_UK
dc.subjecthotel enterpriseuk_UK
dc.subjectменеджментuk_UK
dc.subjectmanagementuk_UK
dc.subjectуправлінська діяльністьuk_UK
dc.subjectmanagement activityuk_UK
dc.subjectаналізuk_UK
dc.subjectanalysisuk_UK
dc.titleЗагальні принципи управління підприємством готельного господарства та їх розвиток в умовах сучасностіuk_UK
dc.title.alternativeGeneral principles of hotel enterprise management and their development in modern conditionsuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:бакалавр

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bilek_073.pdfосновний текст919.61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.