Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3146
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВдовічен, Данило Анатолійович-
dc.date.accessioned2025-07-08T11:49:24Z-
dc.date.available2025-07-08T11:49:24Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3146-
dc.description.abstractДосліджено особливості стратегічного управління ресторанним підприємством на прикладі ресторану «Flora Club» в умовах кризових викликів, зумовлених війною, економічною нестабільністю та трансформацією споживчих очікувань. Використано методичні підходи, методи аналізу наукової літератури, SWOT-аналіз, порівняльний, графічний і фінансово-економічний аналіз. Виявлено, що стратегічне управління, засноване на принципах гнучкості, локальності, цифровізації та клієнтоорієнтованості, забезпечує конкурентні переваги та стабільність бізнесу. Зроблено висновок, що ефективна стратегія розвитку ресторанного підприємства потребує адаптації до турбулентного середовища, впровадження інновацій та формування довгострокової бізнес-моделі. Одержані результати можуть бути використані власниками, менеджерами і консультантами у ресторанній галузі для формування стратегії стійкого розвитку, підвищення ефективності управління та конкурентоспроможності.The features of strategic management of a restaurant enterprise are studied using the example of the Flora Club restaurant in conditions of crisis challenges caused by war, economic instability and transformation of consumer expectations. Methodological approaches, methods of scientific literature analysis, SWOT analysis, comparative, graphical and financial and economic analysis are used. It was found that strategic management, based on the principles of flexibility, locality, digitalization and customer orientation, provides competitive advantages and business stability. It is concluded that an effective development strategy for a restaurant enterprise requires adaptation to a turbulent environment, the introduction of innovations and the formation of a long-term business model. The results obtained can be used by owners, managers and consultants in the restaurant industry to form a strategy for sustainable development, increasing management efficiency and competitiveness.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВдовічен Д. А. Стратегічне управління ресторанним бізнесом в умовах кризових викликів = Strategic management of the restaurant business in times of crisis : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Управління бізнесом» / Д. А. Вдовічен ; наук. кер. Ю. Г. Королюк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2025. – 47 с.uk_UK
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UK
dc.subjectstrategic managementuk_UK
dc.subjectресторанний бізнесuk_UK
dc.subjectrestaurant businessuk_UK
dc.subjectкризові викликиuk_UK
dc.subjectcrisis callsuk_UK
dc.subjectгнучкістьuk_UK
dc.subjectflexibilityuk_UK
dc.subjectстійкий розвитокuk_UK
dc.subjectsustainable developmentuk_UK
dc.titleСтратегічне управління ресторанним бізнесом в умовах кризових викликівuk_UK
dc.title.alternativeStrategic management of the restaurant business in times of crisisuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:бакалавр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vdovichen_073+.pdfосновний текст579.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.