Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3146
Назва: Стратегічне управління ресторанним бізнесом в умовах кризових викликів
Інші назви: Strategic management of the restaurant business in times of crisis
Автори: Вдовічен, Данило Анатолійович
Теми: стратегічне управління
strategic management
ресторанний бізнес
restaurant business
кризові виклики
crisis calls
гнучкість
flexibility
стійкий розвиток
sustainable development
Дата публікації: чер-2025
Видавництво: Вдовічен Д. А. Стратегічне управління ресторанним бізнесом в умовах кризових викликів = Strategic management of the restaurant business in times of crisis : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Управління бізнесом» / Д. А. Вдовічен ; наук. кер. Ю. Г. Королюк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2025. – 47 с.
Короткий огляд (реферат): Досліджено особливості стратегічного управління ресторанним підприємством на прикладі ресторану «Flora Club» в умовах кризових викликів, зумовлених війною, економічною нестабільністю та трансформацією споживчих очікувань. Використано методичні підходи, методи аналізу наукової літератури, SWOT-аналіз, порівняльний, графічний і фінансово-економічний аналіз. Виявлено, що стратегічне управління, засноване на принципах гнучкості, локальності, цифровізації та клієнтоорієнтованості, забезпечує конкурентні переваги та стабільність бізнесу. Зроблено висновок, що ефективна стратегія розвитку ресторанного підприємства потребує адаптації до турбулентного середовища, впровадження інновацій та формування довгострокової бізнес-моделі. Одержані результати можуть бути використані власниками, менеджерами і консультантами у ресторанній галузі для формування стратегії стійкого розвитку, підвищення ефективності управління та конкурентоспроможності.The features of strategic management of a restaurant enterprise are studied using the example of the Flora Club restaurant in conditions of crisis challenges caused by war, economic instability and transformation of consumer expectations. Methodological approaches, methods of scientific literature analysis, SWOT analysis, comparative, graphical and financial and economic analysis are used. It was found that strategic management, based on the principles of flexibility, locality, digitalization and customer orientation, provides competitive advantages and business stability. It is concluded that an effective development strategy for a restaurant enterprise requires adaptation to a turbulent environment, the introduction of innovations and the formation of a long-term business model. The results obtained can be used by owners, managers and consultants in the restaurant industry to form a strategy for sustainable development, increasing management efficiency and competitiveness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3146
Розташовується у зібраннях:бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vdovichen_073+.pdfосновний текст579.7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.