Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/314
Title: | Teaching Esp Through Distance Learning Techniques |
Other Titles: | Викладання англійської мови професійного спрямування за допомогою технологій дистанційного навчання |
Authors: | Hildebrant, Kateryna |
Keywords: | технологічний вплив technological influence модель очного / вдосконаленого веб-ресурсами / змішаного/ гібридного / повністю онлайн навчання face-to-face/ web-enhanced/ blended/ hybrid/ fully online learning model синхронні / асинхронні інструменти synchronous/ asynchronous tools програмне забезпечення для відео конференцій videoconferencing software |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Трансформація податкової та обліково-аналітичної систем в контексті сучасних кризових явищ : Матеріали міжнародної науково-практичної онлайн конференції. Чернівці, 2021. С. 366 - 370 |
Abstract: | When traditional face-to-face communication between teachers and students became impossible, the learning process switched to online and distance learning tools, which considering the need for communicative demand of foreign language teaching methods, produces necessity for particular attention and concern. The article analyzes different distance learning tools and technologies as well as videoconferencing software in order to evaluate their benefits and adaptability to teaching English for Specific Purposes needs. Advantages and drawbacks of synchronous as well as asynchronous means of e-learning and data transmission are analyzed, possible solution for an integrated learning process as a fruitful combination of both methods is corroborated. Коли традиційне спілкування віч-на-віч між викладачами та студентами стало неможливим, процес навчання перейшов на інструменти онлайн та дистанційного навчання, які, враховуючи необхідність комунікативної потреби у методах навчання іноземної мови, викликають особливу увагу та турботу. У статті аналізуються різні інструменти та технології дистанційного навчання, а також програмне забезпечення для відеоконференцій з метою оцінки їх переваг та адаптованості до викладання англійської мови професійного спрямування. Аналізуються переваги та недоліки синхронних, а також асинхронних засобів електронного навчання та передачі даних, аргументується застосування інтегрованого процесу навчання як плідної комбінації обох методів. |
URI: | http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/314 |
Appears in Collections: | 14.01.87.23 Дистанційне навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гільдебрант.pdf | Основний текст | 516.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.