Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/313
Назва: Foreign Language Proficiency of Ukrainian Students: Problems and Solutions
Інші назви: Іншомовні компетенції українського фахівця: проблеми та вирішення
Автори: Hildebrant, Kateryna
Теми: foreign language proficiency
іншомовна компетентність
English for Specific Purposes (ESP)
Англійська мова професійного спрямування (АМПС))
External Independent Testing (EIT)
Зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО)
B1 (B2) level of language competence
В1 (В2) рівень мовної компетентності
Дата публікації: 2019
Видавництво: Global Imperatives for Business and Law Development : II International Scientific and Practical Conference (Kyiv, October, 10–11, 2019,). Kyiv : KNUTE. 2019. P. 805 - 812
Короткий огляд (реферат): The article presents the current tendencies and condition of foreign language proficiency of Ukrainian higher education graduates and analyzes problems which arise in teaching English for Specific Purposes (ESP) as well as English as Medium of Instruction (EMI) in contemporary universities. Unfavorable curriculum policy, shortage of academic hours, big discrepancy in language competence of contemporary enrollees are considered as main drawbacks and factors that obstruct the Ukrainian breakthrough in ESP and EMI teaching. A compulsory B1 level of language proficiency for all entrants into higher educational establishments; increase of academic hours for foreign language learning at the expense of elective subjects; introduction of voluntary as well as compulsory (for particular students) foreign language courses during all years of study; aversion from EGP to ESP focus for EIT master’s degree exam are viewed as possible solutions for improving ESP as well as EMI learning and teaching conditions in Ukraine and means to enhance the level of foreign language proficiency of Ukrainian citizens. У статті розглянуто сучасні тенденції та стан володіння іноземною мовою випускниками українських закладів вищої освіти та проаналізовано проблеми, які виникають у навчанні англійської мови професійного спрямування (АМПС) та у викладанні фахових дисциплін англійською мовою в сучасних університетах. Несприятлива політика навчальних програм, дефіцит навчальних годин, велика розбіжність у мовній підготовці сучасних студентів вважаються основними недоліками та чинниками, що перешкоджають прориву України у навчанні АМПС. Обов’язковий рівень володіння мовою B1 для всіх вступників у ЗВО; збільшення навчальних годин для вивчення іноземних мов за рахунок факультативних предметів; впровадження добровільних, а також обов'язкових (для окремих студентів) курсів іноземних мов протягом усіх років навчання; зміна концепції змісту ЄВІ для вступу у магістратуру (розробка детальної специфікації тестів та зосередженість на АМПС) розглядаються як можливі методи підвищення рівня володіння іноземною мовою професійного спрямування випускниками українських ЗВО, а також як засоби покращення умов викладання фахових дисциплін англійською мовою в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/313
Розташовується у зібраннях:16.31.01 Загальні проблеми прикладного мовознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gildebrant.pdfОсновний текст4.85 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.