Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3138
Назва: Управління маркетинговою діяльністю підприємства ресторанного бізнесу
Інші назви: Management of marketing activities of a restaurant business enterprise
Автори: Кобрак, Марина Вікторівна
Теми: маркетинг
marketing
управління маркетингом
marketing management
маркетинговий інструментарій
marketing tools
лояльність
loyalty
комплекс маркетингу
complex marketing
Дата публікації: чер-2025
Видавництво: Кобрак М. В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства ресторанного бізнесу = Management of marketing activities of a restaurant business enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Готельний і ресторанний менеджмент» / М. В. Кобрак ; наук. кер. Ю. Б. Чаплінський. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2025. – 69 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі, в результаті опрацювання літературних джерел, досліджено сутність, значення, інструментарій маркетингової діяльності підприємства, теоретично обґрунтувано поняття «управління маркетингом» підприємств. Проаналізовано маркетинговий інструментарій ресторану «Київ», процес формування маркетингової стратегії ресторану «Київ», формування системи лояльності споживачів послуг ресторану «Київ» в системі управління маркетингом, розглянуто напрями удосконалення управління маркетинговою діяльністю ресторану «Київ», зокрема, методику формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства та моделювання процесу управління елементами комплексу маркетингу. На основі опрацьованого матеріалу студенткою зроблені висновки та надані пропозиції з теми дослідження. In the qualification work, as a result of the study of literary sources, the essence, meaning, tools of marketing activities of the enterprise were studied, the concept of «marketing management» of enterprises was theoretically substantiated. The marketing tools of the restaurant «Kyiv», the process of forming the marketing strategy of the restaurant «Kyiv», the formation of a loyalty system of consumers of the services of the restaurant «Kyiv» in the marketing management system were analyzed, directions for improving the management of marketing activities of the restaurant «Kyiv», in particular, the methodology for forming a marketing management system of the enterprise and modeling the process of managing elements of the marketing complex were considered. Based on the material studied, the student made conclusions and provided suggestions on the topic of the study.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3138
Розташовується у зібраннях:бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cobrak_073.pdfосновний текст717.61 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.