Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3138
Title: Управління маркетинговою діяльністю підприємства ресторанного бізнесу
Other Titles: Management of marketing activities of a restaurant business enterprise
Authors: Кобрак, Марина Вікторівна
Keywords: маркетинг
marketing
управління маркетингом
marketing management
маркетинговий інструментарій
marketing tools
лояльність
loyalty
комплекс маркетингу
complex marketing
Issue Date: Jun-2025
Publisher: Кобрак М. В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства ресторанного бізнесу = Management of marketing activities of a restaurant business enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Готельний і ресторанний менеджмент» / М. В. Кобрак ; наук. кер. Ю. Б. Чаплінський. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2025. – 69 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі, в результаті опрацювання літературних джерел, досліджено сутність, значення, інструментарій маркетингової діяльності підприємства, теоретично обґрунтувано поняття «управління маркетингом» підприємств. Проаналізовано маркетинговий інструментарій ресторану «Київ», процес формування маркетингової стратегії ресторану «Київ», формування системи лояльності споживачів послуг ресторану «Київ» в системі управління маркетингом, розглянуто напрями удосконалення управління маркетинговою діяльністю ресторану «Київ», зокрема, методику формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства та моделювання процесу управління елементами комплексу маркетингу. На основі опрацьованого матеріалу студенткою зроблені висновки та надані пропозиції з теми дослідження. In the qualification work, as a result of the study of literary sources, the essence, meaning, tools of marketing activities of the enterprise were studied, the concept of «marketing management» of enterprises was theoretically substantiated. The marketing tools of the restaurant «Kyiv», the process of forming the marketing strategy of the restaurant «Kyiv», the formation of a loyalty system of consumers of the services of the restaurant «Kyiv» in the marketing management system were analyzed, directions for improving the management of marketing activities of the restaurant «Kyiv», in particular, the methodology for forming a marketing management system of the enterprise and modeling the process of managing elements of the marketing complex were considered. Based on the material studied, the student made conclusions and provided suggestions on the topic of the study.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3138
Appears in Collections:бакалавр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cobrak_073.pdfосновний текст717.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.