Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3135
Назва: Формування конкурентоспроможності підприємства ресторанного бізнесу
Інші назви: Formation of the competitiveness of a restaurant business enterprise
Автори: Бердніков, Юрій Віталійович
Теми: конкурентоспроможність
competitiveness
конкурентні переваги
competitive advantages
маркетинг
marketing
ресторанний бізнес
restaurant business
Дата публікації: чер-2025
Видавництво: Бердніков Ю. В. Формування конкурентоспроможності підприємства ресторанного бізнесу = Formation of the competitiveness of a restaurant business enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Готельний і ресторанний менеджмент» / Ю. В. Бердніков ; наук. кер. Ю. Б. Чаплінський. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2025. – 58 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі, в результаті опрацювання літературних джерел, досліджено концептуальні підходи сутності конкуренції як економічної категорії, управління конкурентоспроможністю підприємства ресторанного господарства проаналізовано стратегію та тактику формування конкурентоспроможності ресторану «Чічері», здійснено аналіз маркетингових факторів формування конкурентоспроможності ресторану «Чічері», розглянуто гапрями підвищення конкурентоспроможності ресторану «Чічері», зокрема, впровадження методики формування конкурентної переваги ресторану «Чічері», реалізацію методики порівняльного аналізу конкурентоспроможності підприємств ресторанного бізнесу. На основі опрацьованого матеріалу студентом зроблені висновки та надані пропозиції з теми дослідження.In the qualification work, as a result of the study of literary sources, conceptual approaches to the essence of competition as an economic category, management of the competitiveness of a restaurant enterprise were studied, the strategy and tactics of forming the competitiveness of the restaurant «Chicheri» were analyzed, the analysis of marketing factors of forming the competitiveness of the restaurant «Chicheri» was carried out, the directions of increasing the competitiveness of the restaurant «Chicheri» were considered, in particular, the implementation of the methodology for forming the competitive advantage of the restaurant «Chicheri», the implementation of the methodology for comparative analysis of the competitiveness of restaurant business enterprises. Based on the material studied, the student made conclusions and provided suggestions on the topic of the study.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3135
Розташовується у зібраннях:бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Berdnikov_073+.pdfосновной файл5 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.