Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3131
Title: Стратегічне управління підприємством в складних умовах господарювання
Other Titles: Strategic management of an enterprise in difficult economic conditions
Authors: Ульянов, Віталій Григорович
Keywords: стратегія
strategy
стратегічне управління
strategic management
розвиток
development
цілі
goals
Issue Date: Jun-2025
Publisher: Ульянов В. Г. Стратегічне управління підприємством в складних умовах господарювання = Strategic Management of an Enterprise in Difficult Economic Conditions : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Управління бізнесом» / В. Г. Ульянов ; наук. кер. В. А. Чичун. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2025. – 56 с.
Abstract: Узагальнюючи розглянуті особливості стратегічного управління, можна надати таке його визначення: стратегічне управління - це управління, що спирається на людський потенціал як основу організації, орієнтує виробничу діяльність на запити споживачів, гнучко реагує і проводить своєчасні зміни в організації, які відповідають виклику з боку оточення і дозволяють добиватися конкурентних переваг, що в сукупності дає можливість організації виживати у довгостроковій перспективі, досягаючи при цьому своїх цілей. Отже, сьогодні стратегічне управління є найважливішим фактором успішного виживання в ринкових умовах, проте постійно можна спостерігати в діях організацій відсутність стратегічності, що найчастіше зумовлює їх поразку у конкурентній боротьбі. У роботі досліджено теоретичні аспекти стратегічного управління у діяльності підприємства в умовах транзитної економіки та на основі проведеного дослідження запропоновано керівнику підприємства шляхи вдосконалення стратегічного управліняння на підприємстві в складних умовах.Summarizing the considered features of strategic management, it can be given the following definition: strategic management is management that relies on human potential as the basis of the organization, orients production activities to consumer requests, responds flexibly and makes timely changes in the organization, which meet the challenge from the environment and allow to achieve competitive advantages, which in aggregate enables the organization to survive in the long term, while achieving its goals. Therefore, today strategic management is the most important factor of successful survival in market conditions, however, it is constantly possible to observe the lack of strategicness in the actions of organizations, which most often causes their defeat in the competitive struggle. The paper examines the theoretical aspects of strategic management of the enterprise in the conditions of the transit economy, and based on the conducted research, the company manager is offered ways to improve strategic management at the enterprise in difficult conditions.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3131
Appears in Collections:бакалавр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ulyanov_073.pdfосновний текст1.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.