Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3129
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовалишин, Михайло Іванович-
dc.date.accessioned2025-07-05T20:13:43Z-
dc.date.available2025-07-05T20:13:43Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3129-
dc.description.abstractВ роботі досліджено удосконалення конференц-сервісу готелю 5* «Radisson Blu Resort, Bukovel». Для надання бізнес послуг та проведення ділових зустрічей в готельних підприємствах функціонує конференц-сервіс. У ході проведення дослідження було визначено, процес роботи конференц-сервісу при готельному підприємстві. У рамках написання кваліфікаційної роботи проведено дослідження готелю 5* «Radisson Blu Resort, Bukovel», який розташований в Івано-Франківська обл., с. Буковель, ділянка Щивки, 220. Підприємство складається з житлового фонду в 252 номери, закладів ресторанного господарства (MontBlanc, B-Zone, лаунж-бар), 7 кімнат для зустрічей з місткістю 450 осіб, спа центру та оздоровчого комплексу. Стрімкий розвиток штучного інтелекту та інтерактивних технологій дозволяє створювати більш персоналізовані та ефективні бізнес заходи, оптимізувати робочі процеси та враховувати індивідуальні переваги учасників. Проведено дослідження найбільш застосованих програм інтерактивних технологій та штучного інтелекту, які можна використовувати у рамках роботи конференц-сервісу. Для готелю «Radisson Blu Resort Bukovel» в якості удосконалення рівня надаваємих послуг запропоновано впровадження інтерактивного столу, відеостіни та платформи Otter.ai.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКовалишин М. І. Удосконалення надання послуг конференц-сервісу (на матеріалах готелю 5* «Radisson Blu Resort, Bukovel») = Improving the provision of conference services (based on materials from the 5* hotel "Radisson Blu Resort, Bukovel") : кваліфікаційна робота ; спец. 241 «Готельно- ресторанна справа», ОП «Готельно-ресторанна справа» / М. І. Ковалишин ; наук. кер. Т. М. Брикова. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2025. – 53 с.uk_UK
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UK
dc.subjecthospitality industryuk_UK
dc.subjectудосконаленняuk_UK
dc.subjectimprovementuk_UK
dc.subjectінноваціїuk_UK
dc.subjectinnovationuk_UK
dc.subjectконференц-сервісuk_UK
dc.subjectconference serviceuk_UK
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UK
dc.subjectinteractive technologiesuk_UK
dc.subjectштучний інтелектuk_UK
dc.subjectartificial intelligenceuk_UK
dc.titleУдосконалення надання послуг конференц-сервісу (на матеріалах готелю 5* «Radisson Blu Resort, Bukovel»)uk_UK
dc.title.alternativeImproving the provision of conference services (based on materials from the 5* hotel "Radisson Blu Resort, Bukovel")uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:бакалавр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalichun_241.pdfосновний текст2.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.