Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3127
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБойко, Максим Костянтинович-
dc.date.accessioned2025-07-05T20:01:16Z-
dc.date.available2025-07-05T20:01:16Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3127-
dc.description.abstractВідповідно до теми та завдання виконано кваліфікаційну роботу: «Удосконалення інформаційно-комунікаційних технологій в готелі (на матеріалах готелю «MARION SPA» Буковель)», яка містить три розділи: «Теоретичні основи інформаційно-комунікаційних технологій в готелях», «Дослідження інформаційно-комунікаційних технологій у готелі Marion Spa» та «Напрями удосконалення інформаційно-комунікаційних технологій у готелі Marion Spa». В першому розділі роботи розглянуто теоретичні основи інформаційнокомунікаційних технологій в готелях. Надано класифікацію ІКТ, переваги та обмеження застосування ІКТ. Наведено зарубіжний і вітчизняний досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій на прикладі діяльності таких готелів, як Marriott, Hilton, Little BIG Hotels, YOTEL, Radisson Blu Hotel, готель «Прем’єр Палац», Reikartz Hotels & Resorts, Fairmont Grand Hotel Kyiv, Іbis Kyiv City Center. В другому розділі досліджено готель «Marion Spa» та послуги, які він пропонує. Готель містить 40 номері і розташований в 300 м від підйомника Буковель 1R. В роботі наведено характеристику інформаційно-комунікаційних технологій в готелі. В третьому розділі наведено пропозиції щодо впровадження нових інформаційно-комунікаційних технологій в готелі «MARION SPA»uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherБойко М. К. Удосконалення інформаційно-комунікаційні технології в готелі (на матеріалах готелю «Marion SPA» Буковель) = Improving information and communication technologies in the hotel (based on materials from the hotel "Marion SPA" Bukovel) : кваліфікаційна робота ; спец. 241 «Готельно- ресторанна справа», ОП «Готельно-ресторанна справа» / М. К. Бойко ; наук. кер. К. В. Паламарек. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2025. – 50 с.uk_UK
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UK
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UK
dc.subjectготельuk_UK
dc.subjecthoteluk_UK
dc.subjectудосконаленняuk_UK
dc.subjectimprovementuk_UK
dc.titleУдосконалення інформаційно-комунікаційні технології в готелі (на матеріалах готелю «Marion SPA» Буковель)uk_UK
dc.title.alternativeImproving information and communication technologies in the hotel (based on materials from the hotel "Marion SPA" Bukovel)uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:бакалавр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Boiko_241.pdfосновний текст2.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.