Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3127
Назва: Удосконалення інформаційно-комунікаційні технології в готелі (на матеріалах готелю «Marion SPA» Буковель)
Інші назви: Improving information and communication technologies in the hotel (based on materials from the hotel "Marion SPA" Bukovel)
Автори: Бойко, Максим Костянтинович
Теми: інформаційно-комунікаційні технології
information and communication technologies
готель
hotel
удосконалення
improvement
Дата публікації: 2025
Видавництво: Бойко М. К. Удосконалення інформаційно-комунікаційні технології в готелі (на матеріалах готелю «Marion SPA» Буковель) = Improving information and communication technologies in the hotel (based on materials from the hotel "Marion SPA" Bukovel) : кваліфікаційна робота ; спец. 241 «Готельно- ресторанна справа», ОП «Готельно-ресторанна справа» / М. К. Бойко ; наук. кер. К. В. Паламарек. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2025. – 50 с.
Короткий огляд (реферат): Відповідно до теми та завдання виконано кваліфікаційну роботу: «Удосконалення інформаційно-комунікаційних технологій в готелі (на матеріалах готелю «MARION SPA» Буковель)», яка містить три розділи: «Теоретичні основи інформаційно-комунікаційних технологій в готелях», «Дослідження інформаційно-комунікаційних технологій у готелі Marion Spa» та «Напрями удосконалення інформаційно-комунікаційних технологій у готелі Marion Spa». В першому розділі роботи розглянуто теоретичні основи інформаційнокомунікаційних технологій в готелях. Надано класифікацію ІКТ, переваги та обмеження застосування ІКТ. Наведено зарубіжний і вітчизняний досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій на прикладі діяльності таких готелів, як Marriott, Hilton, Little BIG Hotels, YOTEL, Radisson Blu Hotel, готель «Прем’єр Палац», Reikartz Hotels & Resorts, Fairmont Grand Hotel Kyiv, Іbis Kyiv City Center. В другому розділі досліджено готель «Marion Spa» та послуги, які він пропонує. Готель містить 40 номері і розташований в 300 м від підйомника Буковель 1R. В роботі наведено характеристику інформаційно-комунікаційних технологій в готелі. В третьому розділі наведено пропозиції щодо впровадження нових інформаційно-комунікаційних технологій в готелі «MARION SPA»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3127
Розташовується у зібраннях:бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Boiko_241.pdfосновний текст2.41 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.