Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3085
Назва: Цифровий маркетинг як інструмент економічного розвитку території
Автори: Лошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna
Дата публікації: 2025
Видавництво: Лошенюк І. Р. ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЇ / І. Р. Лошенюк // Організаційно управлінські основи розвитку територіальних громад в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення : колективна монографія / за заг. ред. А. А. Вдовічена. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2025. – С. 165–174.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3085
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
losheniuk_digital marketing.pdfОсновний текст473.78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.