Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3084
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna-
dc.date.accessioned2025-06-30T09:30:48Z-
dc.date.available2025-06-30T09:30:48Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.otherУДК 339.138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3084-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛошенюк І. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ В УМОВАХ КРИЗИ / І. Лошенюк // Модернізація управління соціально-економічним розвитком регіону в умовах євроінтеграції : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 15–16 трав. 2025 р., м. Чернівці / ЧТЕІ ДТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2025. – С. 217–219. – URL: http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_15_05_2025.pdf.uk_UK
dc.titleОсобливості формування маркетингових стратегій в умовах кризиuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
losheniuk_features of formation.pdfОсновний текст3.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.