Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/307
Назва: Резерви підвищення ефективності торговельної мережі Чернівецького ТДВ «Чернівецький хімзавод»
Автори: Бозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
Бозуленко, Олександр Юрійович
Теми: фірмова торгівля
фірмовий магазин
збут
виробниче підприємство
Дата публікації: 2014
Видавництво: Науковий вісник [Буковинського державного фінансово-економічного університету]. Економічні науки. - 2014. - Вип. 26. - С. 68-74.
Бібліографічний опис: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvbdfa_2014_26_9
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність та основні аспекти фірмової торгівлі; висвітлено особливості фірмової торгівлі як каналу розподілу; показано, що збут продукції підприємств хімічної галузі має низку особливостей; зазначено, що розвиток фірмової мережі ТДВ «Чернівецький хімзавод» забезпечить створення позитивного іміджу підприємству, а висока якість та виважена цінова політика забезпечать розширення ринків збуту і підвищення обсягів реалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/307
Розташовується у зібраннях:71.01.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nvbdfa_2014_26_9.pdf134.52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.