Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3067
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаначинська, Юлія Анатоліївна / Manachynska, Yulia-
dc.contributor.authorФірчук, Марія Сергіївна / Firchuk-Lukasheva, Maria-
dc.date.accessioned2025-06-12T09:47:29Z-
dc.date.available2025-06-12T09:47:29Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.other336.711(477)-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3067-
dc.description.abstractУ сучасних економічних умовах банки відіграють ключову роль у фінансовій системі, забезпечуючи мобілізацію ресурсів, кредитування та управління ризиками. Однак розвиток банківської діяльності супроводжується викликами щодо забезпечення прозорості, надійності та дотримання прав споживачів фінансових послуг у контексті розвитку сталого фінансування. Мета статті полягає в аналізі діяльності банків з акцентом на аспекти захисту прав споживачів фінансових послуг. Розглядаються основні функції банків, їх роль в економічному розвитку та взаємодія з клієнтами. Особливу увагу приділено механізмам захисту споживачів від ризиків, що виникають при використанні фінансових послуг, таких як неправомірне використання персональних даних, шахрайство, непрозорі умови договорів. Окремо аналізуються законодавчі ініціативи, спрямовані на підвищення рівня безпеки клієнтів та забезпечення їх прав на отримання чіткої та зрозумілої інформації. Методи дослідження охоплюють способи використання загальнонаукових теоретичних методів пізнання: графічний – для аналітичної оцінки діяльності банків за останні роки; аналогії, абстрагування та формалізації – для розкриття особливостей захисту споживачів фінансових послуг та розвитку системи сталого фінансування; логічного узагальнення – під час формулювання висновків. Результати. Запровадження та дослідження діяльності банків та аспектів захисту споживачів фінансових послуг має важливе значення для стабільності фінансової системи, забезпечення справедливості на ринку та розвитку сталого фінансування. Основні результати включають: покращення регулювання банківської діяльності; захист прав споживачів фінансових послуг; поліпшення доступу до фінансових послуг; підвищення фінансової грамотності споживачів; роль державних органів. Introduction. In today's economic environment, banks play a key role in the financial system, providing resource mobilization, lending, and risk management. However, the development of banking activity is accompanied by challenges to ensure transparency, reliability and compliance with the rights of consumers of financial services. Aim. The purpose of the article is to analyze the activities of banks with an emphasis on aspects of protecting the rights of consumers of financial services. The main functions of banks, their role in economic development and interaction with clients are considered. Particular attention is paid to the mechanisms for protecting consumers from risks arising from the use of financial services, such as improper use of personal data, fraud, opaque terms of contracts. Legislative initiatives aimed at increasing the level of customer security and ensuring their rights to receive clear and understandable information are analyzed separately. Methodology. Research methods include methods of using general scientific theoretical methods of cognition: tabular – for analytical assessment of banks' activity in recent years; analogies, abstractions and formalizations - to reveal the specifics of the protection of consumers of financial services; logical generalization - during the formulation of conclusions. Results. The results of the implementation and research of banks' activities and aspects of consumer protection of financial services are important for the stability of the financial system and ensuring fairness in the market. The main results include: improved banking regulation; protection of the rights of consumers of financial services; improving access to financial services; increasing financial literacy of consumers; the role of state bodies.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherМаначинська Ю. А. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ ТА ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ У КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ БАНКІВСЬКОЇ СИСТЕМИ / Ю. А. Маначинська, М. С. Фірчук-Лукашева // Економічний аналіз. – 2024. – Т. 34(4). – С. 164–179. – DOI: https://doi.org/10.35774/econa2024.04.164.uk_UK
dc.subjectбанкиuk_UK
dc.subjectbanksuk_UK
dc.subjectаналізuk_UK
dc.subjectanalysisuk_UK
dc.subjectфінансові послугиuk_UK
dc.subjectfinancial servicesuk_UK
dc.subjectзахист прав споживачівuk_UK
dc.subjectconsumer rights protectionuk_UK
dc.subjectсталий розвитокuk_UK
dc.subjectsustainable developmentuk_UK
dc.subjectуправлінняuk_UK
dc.subjectrisk managementuk_UK
dc.titleАналіз діяльності банків та захист прав споживачів фінансових послуг у контексті сталого розвитку банківської системиuk_UK
dc.title.alternativeAnalysis of Banks and Financial Services Consumers' Rights Protection in the Context of Banking Sustainable Developmenuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:06.73.55 Банки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
manachynska_analysis of banks.pdfОсновний текст519.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.