Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3049
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena-
dc.contributor.authorПавліченко, Наталя Ігорівна-
dc.date.accessioned2025-05-29T12:27:22Z-
dc.date.available2025-05-29T12:27:22Z-
dc.date.issued2014-04-
dc.identifier.otherУДК 339.138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3049-
dc.description.abstractРозглянуто підходи до формування стратегії підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства. Акцент зроблено на значенні маркетингових інструментів, визначенні конкурентних переваг і врахуванні особливостей ринку. The article explores approaches to developing a strategy for enhancing the competitiveness of a retail enterprise. Emphasis is placed on the importance of marketing tools, the identification of competitive advantages, and consideration of market specifics.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherБозуленко О. Я. КОНКУРЕНТНІ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА / О. Я. Бозуленко, Н. І. Павліченко // Економічні та соціальні інновації як фактор розвитку економіки : збірник матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 4–5 квітня 2014 року, м. Київ. – Ч. 4. – С. 49–51.uk_UK
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectcompetitivenessuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectстратегіяuk_UK
dc.subjectstrategyuk_UK
dc.titleКонкурентні маркетингові стратегії підприємстваuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bozulenko_kon.pdfосновний текст5.6 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.