Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3049
Назва: Конкурентні маркетингові стратегії підприємства
Автори: Бозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
Павліченко, Наталя Ігорівна
Теми: конкурентоспроможність
competitiveness
маркетинг
marketing
стратегія
strategy
Дата публікації: кві-2014
Видавництво: Бозуленко О. Я. КОНКУРЕНТНІ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА / О. Я. Бозуленко, Н. І. Павліченко // Економічні та соціальні інновації як фактор розвитку економіки : збірник матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 4–5 квітня 2014 року, м. Київ. – Ч. 4. – С. 49–51.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто підходи до формування стратегії підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства. Акцент зроблено на значенні маркетингових інструментів, визначенні конкурентних переваг і врахуванні особливостей ринку. The article explores approaches to developing a strategy for enhancing the competitiveness of a retail enterprise. Emphasis is placed on the importance of marketing tools, the identification of competitive advantages, and consideration of market specifics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3049
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bozulenko_kon.pdfосновний текст5.6 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.